FANDOM

Łowcy Wampirów - tajna organizacja założona przez ludzi.

Jej głównym celem jest pozbycie się wampirów, w tym Maluma Tenebrisa - głównego rządzącego w Prodigium.

Zdarza się, że poza wampirami giną inne rasy (dzieje się tak, gdy współpracują z wampirami i nie respektują ludzi).

Historia organizacjiEdytuj

Pierwsze wzmianki o organizacji pochodzą z roku 2030. Wtedy jeszcze nie miała nazwy. Grupa składała się z pięciu żołnierzy, którzy chcieli zamordować Maluma.

Kolejna wzmianka pochodzi z roku 2076, gdzie jest o niej dużo więcej informacji:

Do tej organizacji mogli należeć najlepsi - wysportowani, inteligentni, a przede wszystkim...z mocną psychiką. Nie było dnia aby ktoś nie zmarł, podczas walki z wampirami.

Zajmowali się także podsłuchami, niektórzy byli też szpiegami - specjalnie udawali służących w domach zamożnych wampirów, nawet dawali się kąsać im! 

Wiadomo też było, że organizacja powstała w 2072 roku. Przez ten czas zdołano zabić ponad 10.000 wampirów. Większość z nich dostała się do niewoli. Z początku rząd się tym nie przejmował, jednak gdy porwano córkę jednego z ważnych wampirów...zaczęto sprawą się interesować (głównie to wampiry). 

Odkryli organizację, podczas poważnego ataku na Maluma - młody członek organizacji chciał wykorzystać okazję. 

Po tej sytuacji, organizacje rozwiązano, a członków zamordowano. Na temten okres Łowcy Wampirów składali się z dwunastu osób - ośmiu ludzi, dwóch wilkołaków, jednego kotołaka, a nawet jednego dhampira. Zaczęto także prześladować ich rodziny. Nastąpiło to w roku 2093.

Obecnie nastąpiła reaktywacja tej organizacji. Tym razem są jednak bardziej uważni, a spotkania odbywają się w piwnicach starych mieszkań.

EgzaminEdytuj

Aby dostać się do organizacji, trzeba przejść egzamin.

Pierwszy etap to test sprawnościowy - pozwala on wybrać najszybszych, najsilniejszych i najbardziej wytrzymałych członków.

Drugim etapem jest test słuchu - zakrywają Ci oczy i po dźwiękach, musisz robić uniki oraz poznawać odgłosy, niektórych "potworów".

Trzecim etapem jest tzn. normalny test - sprawdzają wiedzę kandydata na temat wampirów (czasem nawet wilkołaków, kotołaków, wampirowilków i wampirokotów), broni itp.

Czwartym etapem jest tzn. praktyka. Osoby z najlepszymi wynikami, zostawia się samych w lesie i muszą przetrwać noc. Nie mogą dać się złapać. 

Po przejściu ostatniego etapu następuje podliczenie punktów i decyzja, czy zostanie przyjęty.

CzłonkowieEdytuj

Do organizacji należy każda z ras (poza wampirokotami, wampirowilkami i samymi wampirami).

Obecni członkowieEdytuj

  • ... - szef organizacji (człowiek)
  • ... - zastępca szefa (wilkołak)
  • Jon Lux - zwiadowca (człowiek)
  • Diana Iocus- zwiadowczyni (kotołak)
  • Briok Lupus - zwiadowca (wilkołak)

Może należeć max. 16 członków.

CiekawostkiEdytuj

  • Zwykle w 80% do Łowców Wampirów należy najwięcej ludzi, w 15% kotołaki i wilkołaki, a w 5% inne hybrydy.
  • Łowcy Wampirów zajmują się także odbijaniem więźniów politycznych lub porwanych ludzi, którzy są służącymi wampirów.
  • Zwykle akcje dzieją się w nocy lub wczesnym rankiem.
  • Ich znakiem rozpoznawczym jest narysowany kołek osinowy.
  • Nazywają wampiry pijawkami lub komarami.