FANDOM

Akuramii - Rasa żyjąca w lasach. Mają bardzo rozwiniętą cywilizację i rozprzestrzenia się od nich magiczna energia. Mało kto wie o ich istnieniu, a jak już się dowie, to zazwyczaj myli ich z wróżkami.

Opis ogólny Edytuj

Rasa żyjąca w lasach. Zakładają tam magiczne wioski, żyją i funkcjonują. Są bardzo mało znaną rasą, ale wśród znawców znane są jako kłamliwe istoty, które zrobią wszystko, aby ciebie zaatakować. Ich klejnoty są cenne i magiczne, a ich mięso zdrowe i wyborne, zaś włosy piękne, zadbane i milutkie, przez co osobnicy tej rasy są bardzo poszukiwani. Bardzo ciężko jest się do nich zbliżyć, gdyż zazwyczaj jedynie kłamią w relacjach. Żywią się ludzkimi duszami, które dają im energię, przez co są zidentyfikowane jako niebezpieczne. Żyją bardzo krótko. Szacuje się, że rok Akuramii to cztery lata ludzkie, pomimo tego, że starzeją się jak zwykli ludzie. Średnia wieku wynosi 15 lat. Jest dużo rodzajów dusz, a każda reprezentuje co innego.

Znaki rozpoznawcze Edytuj

  • ogniste skrzydła (w kolorze duszy)
  • dwa rogi skręcone ze sobą
  • kryształ na końcu rogu (w kolorze duszy)
  • brak palców u nóg
  • siedem palców u rąk
  • ogon
  • kryształ na końcu ogona (w kolorze duszy)
  • znamiona na ciele
  • "rybie" uszy
  • lekkie kły

Dieta Edytuj

Akuramii muszą spożywać zwykłe jedzenie, aby dostarczyć swojemu organizmowi wartości spożywczych, jednakże jedzą także ludzkie dusze, aby dostarczyć mu magii, która to jest niezbędna, gdyż bez niej są podatne na ataki.

dusza i klejnotyEdytuj

Nie można pominąć sprawy duszy, a co za tym idzie - klejnotu, czy też koloru oczu/skrzydeł. Na ciele Akuramii znajdują się dwa kryształy (rogi + ogon), dwa skrzydła oraz co oczywiste - oczy. Wszystko to przybiera kolor duszy osobnika, który to reprezentuje co innego. Warto także dodać, że w przypadku nadmiaru magii, albo jej używania, znamiona na ciele Akuramii zaczynają świecić na takowy kolor. Jeżeli człowiek zdobędzie klejnot Akuramii, to osoba okradziona z niego, nie będzie mogła czarować, lub będzie musiała korzystać z drugiego. Klejnoty Akuramii są bardzo pożądane, zarówno przez wojowników, magów, jak i przez zwykłych osobników. Są bardzo piękne, oraz dają moce, których zwykły śmiertelnik nie jest w stanie zdobyć. Spis przykładowych kolorów dusz i tego, co one dają:

  • czarny - klejnot śmierci
  • biały - klejnot życia
  • brązowy - klejnot spokoju
  • czerwony - klejnot siły
  • pomarańczowy - klejnot emocji
  • żółty - klejnot manipulacji
  • zielony - klejnot kopii
  • granatowy - klejnot pogody
  • błękitny - klejnot wody
  • fioletowy - klejnot zwierząt
  • różowy - klejnot piękna
  • szary - klejnot zniszczenia
  • brzoskwiniowy - klejnot miłości
  • złoty - klejnot bogactwa
  • srebrny - klejnot odwagi
  • indygo - klejnot mądrości
  • purpurowy - klejnot władzy
  • turkusowy - klejnot przemiany
  • pistacjowy - klejnot natury

Są to jedynie przykłady, gdyż jest tego znacznie więcej. Niektóre są mniej, a niektóre bardziej pożądane, ale bardzo ciężko zdobyć chociażby jeden.

Wygląd Edytuj

Akuramii mają bardzo charakterystyczny wygląd. Ich średni wzrost wynosi 150cm u kobiet i 150cm u mężczyzn. Posiadają siedem palców u jednej ręki, czym rekompensują stopy, gdzie to tych palców po prostu nie mają. Ubierają się w ubrania uszyte z liści. Mają także wybitnie długie rzęsy. Posiadają dwa kryształy, skrzydła oraz oczy w kolorze ich duszy. Ich czoło przyozdobione jest dwoma, splecionymi ze sobą rogami, na których końcu jest ponownie kryształ w kolorze duszy. Posiadają także ogon zakończony kryształem Ich uszy przypominają lekko rybie płetwy. Posiadają także wybitnie długie rzęsy. Nie można także pominąć znamion na całym ciele.

Etapy ŻyciaEdytuj

noworodekEdytuj

Ten etap życia trwa trzy lata, jednak nie zaliczają się one do obliczania wieku danej osoby. Dziecko po narodzinach wytwarza wokół siebie magiczną barierę, w której rozwija się do pewnego etapu.

niemowlęEdytuj

Ten etap życia trwa zaledwie tydzień. Dziecko rośnie w zawrotnym tempie i rozwija swoje umiejętności magiczne. W tym też wieku dziecko karmi się, a jakże - magią. Krew jednorożców także dozwolona.

Wiek przedszkolny Edytuj

Ten okres życia trwa 11 miesięcy (Etap ten kończy się przy skończeniu roku). Dzieci rozwijają się tak jak ludzie, jednak uczy się ich na dużo wyższym poziomie. Często w 18-20 miesiącu zaczyna się uczyć dziecko jak w szkole.

Wiek szkolnyEdytuj

Etap ten trwa rok. W tym też wieku posyła się dzieci do szkoły.

Wiek nastoletniEdytuj

Rozpoczyna się w 2 roku życia i trwa dwa lata. W tym wieku dzieci zaczynają móc się rozmnażać. Zaczynają być legalne w wieku 4 lat.

Wiek dorosłyEdytuj

Obejmuje lata 5-12. Są to pełnoprawni obywatele, zaś ich magia jest już w pełni rozwinięta.

starośćEdytuj

Obejmuje lata 12+, czyli w przeliczeniu na ludzi: 60+. O dziwo - oni na prawdę wyglądają na nastolatków! Umierają z powodu magii, która ich ostatecznie wyniszcza. Szacuje się, że śmierć następuje około w wieku 15 lat.