FANDOM

Nie żałuj zmarłych, żałuj tych co żyją... A zwłaszcza tych co żyją bez miłości.

Anubis - Bóg mitologii egipskiej będący obecnie na emeryturze którą spędza w jednym z rejonów Piekła - CreepyTown. Prowadzi własny zakład pogrzebowy w którym można go najczęściej spotkać.

Ksywki Edytuj

Które lubi Edytuj

  • Anu

Tylko to jedno akceptuje, gdyż resztę uważa za wstydliwe i głupie.

Których nie lubi Edytuj

  • Reksio
  • Piesio
  • Mikrus
  • Emo
  • Ubis
  • Krwiopijca
  • Sknera

Wygląd Edytuj

Anubis to niska osoba, dokładnie mierzy z 1,53 wzrostu i przez te wszystkie lata jego życia nie zapowiadało się na to by urósł więcej. Jednak często jego uszy dodają mu z kilka centymetrów gdy stoją prosto, a mówiąc o nich są czarne i całkiem duże z odrobiną futerka na końcach. Posiada również psi ogon, jednak znacznie bardziej puchaty od innych szakali, który również ma czarną barwię z jaśniejszym przejściem. Włosy Anu są krótkie, sięgają mu bowiem po brody i są czarne oraz lekko pokręcone. Jego oczy natomiast mają złota barwę oraz czarne białka, pod oczami również widać dziwne znaki na jego policzkach, które z grubsza zakrywają jednak włosy.

Ubiór Edytuj

Chłopak zazwyczaj chodzi ubrany w strój służbowy swojego zakładu który składa się z białej, trochę poszarzałej koszuli z trochę bufiastymi rękawami których kształt trzyma się dzięki czarnemu materiałowi, a także i koszula posiada makiety spięte srebrnymi spinkami do tych. Nosi również czarną marynarkę z małymi kieszonkami, z czego jedna znajduje się na piersi, czarne zwyczajne spodnie, buty do garnitury oraz o wiele jaśniejszy za to nadal czarny krawat zdobiony małą czaszką o czerwonych oczach.

Zwierzęcia forma Edytuj

W tej formie niezbyt różni się od innych szakali, po za kolorem futra i tym, że jest sporo mniejszy od nich.

Osobowość Edytuj

Emerytowany bóg od zawsze był cichym i mało chętnym do zawierania jakichkolwiek relacji, wolał za to pozostawać w cieniu i wychylać się z niego tylko gdy miał do wykonania swe obowiązki jakimi było przeprowadzenie duszy zmarłego człowieka do zaświatów a także i zważenie jego serca, by ocenić czy te nie jest zbyt ciężkie przez grzechy. W drodze na sąd zawsze wtedy wykazywał się sprytem jakiego używał do obrony duszy zmarłego, a tą cechę używał także i do innych celów, ale już znacznie rzadziej (obecnie najczęściej wykorzystuje swój spryt by zarobić więcej o co większość miewa pretensje). Anubis w dodatku przy nawiązaniu nowej znajomości nie jest zbyt rozmowny, ale jak już pójdzie dalej widać jak wielką przyjemność sprawia mu rozmowa nawet o niczym z zaprzyjaźnioną osobą, jest to spowodowane tym że przez większość życia był na pewien sposób odtrącany z powodu swojej pozycji, głównie przez przybranego brata Horusa z którym do dzisiaj się nie dogaduje. Chłopak jest jeszcze dla bliskich osób czuły i zawsze znajdzie czas a także i trochę chęci do pomocy, chyba że akurat pracuje. Wtedy to nawet stwierdzenie że się przemęcza czy prośby o coś zbywa lub mruczy "zaraz" i to tak do każdego. Czasami bywa również "tsundere" - najczęściej w momentach gdy się go zawstydziło na co od razu reaguje agresją i zaczyna warczeć. Psi bóg nie grzeszy także poczuciem humoru na poziomie, śmieszą go za to naprawdę denne żarty po których usłyszeniu większość by nawet się nie uśmiechnęła.

Zainteresowania Edytuj

Literatura Edytuj

Bardzo typowe zainteresowanie, ale kto by się tym przejmował? Anu lubi poczytać co ciekawsze utworu pisarzy, najczęściej te starsze powieści jak "Mechaniczna pomarańcza" czy "Portret Doriana Graya", trzymając się z dala od typowych romansów czy książek fantasy.

Stolarstwo Edytuj

Kolejne hobby, głównie związane z pracą gdyż wszystkie trumny jakie sprzedaje wykonuje sam z najmniejszą dbałością o szczegóły, aż czasami miło popatrzeć.

Umiejętności Edytuj

  • Zmiana w szakala
  • Odczytywanie hieroglifów
  • Posługiwanie się językiem staroegipskim.
  • Wyczulony słów oraz węch.
  • Podstawowe pojęcie o anatomii ludzkiej

Preferencje Edytuj

Upodobania do Edytuj

  • Olejków i świeczek zapachowych
  • Cynamonu
  • Pieniędzy
  • Konfy [1]

Awersja do Edytuj

  • Kotów
  • Głośnej muzyki współczesnej
  • Tłumów ludzi
  • Słońca

Biografia skrócona Edytuj

Anubis narodził się z zdrady Neftydy z Ozyrysem, do której doszło tym że Bogini śmierci przebrała się za Izydę i uwiodła jej męża. Bogini przerażona tym co zrobiła, obawiając się również i gniewu swojego męża porzuciła dziecko na bagnach na śmierć jednak Izyda zlitowała się nad małym szakalem którego przygarnęła i wychowała, a ten w zamian za ocalenie wtedy życia służył jej z iście psią wiernością. Mimo, że mogło się wydawać, że wszystko byłoby w porządku to jego istnienie było traktowane przez bogów jak sekret o którym nikt nie miałby prawa wiedzieć aż do pewnego czasu, gdy przydzielono mu służbę jako opiekuna zmarłych.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

To trudny temat. Jak było wspomniane, Anubis jest owocem zdrady Neftydy z Ozyrysem, jednak został przygarnięty przez Izydę która go wychowała, w dodatku jest przybranym bratem Horusa. Większość bogów traktuje go z oschłością do czego ten się przyzwyczaił i nie narzeka zbytnio, wiedząc że na nic więcej nie mógłby od nich liczyć. Jednak chyba zdarza mu się dogadywać z Setem, który w pewnym momencie wziął młodego Anubisa pod swoje skrzydła chcąc go przekabacić na swoją stronę w próbie przejęcia władzy wmawiając mu, że będzie ten miał szansę wtedy pokazać że jest kimś więcej niż zwykłym strażnikiem z przymusu.

Horus Edytuj

Przybrany brat i można by ująć że najbardziej znienawidzona osoba. Od zawsze się nie dogadywali ze sobą i to pod każdym względem, nawet jeśli to chodziło o położenie pomniku w którymś z miast. Mimo ciągłych spin między sobą potrafią uszanować swoje zdanie gdy wymaga tego sytuacja, chociaż ciągle będą uważali inaczej.

Bastet Edytuj

Jego była partnerka i osoba która jako pierwsza zawróciła Anubisowi w głowie. Ich charaktery się znacznie różniły ale to nie stanęło im na drodze w byciu naprawdę szczęśliwą parą która się mocno kochała i każdego dnia poświęcała trochę czasu dla siebie który spędzali z uśmiechem na twarzach. Jednak w pewnym momencie się rozeszli, a mimo to nadal utrzymują kontakt jako dobrzy przyjaciele.

Samael Edytuj

Tanatos Edytuj

Szkielety Edytuj

Można to uznać za dziwne, jednak są to jego najlepsi przyjaciele. Zawsze, ale to zawsze ma przy sobie jednego z nich o zacnych imionach jak Howard, Stephan czy innych. Ten dziwny zwyczaj został mu od czasów starożytnego Egiptu gdzie to z martwymi spędzał najwięcej czasu chroniąc cmentarzy i grobów po nocach.

Amy White Edytuj

Lily Edytuj

Były bóg ma wobec niej mieszane uczucia. Ma jej za złe za to, że pewnego dnia przez nią stracił swojego kościanego przyjaciela, ale z drugiej strony czuł coś do niej, taką niewinną formę zauroczenia... Co nie oszukujmy się, nie wypaliło, jak zwykle. Przez jakiś czas go to mocno bolało, jednak postarał się o tym zapomnieć i traktuje ją obecnie jako swoją znajomą nie pokazując że byłaby dla niego kimś więcej.

Cytaty Edytuj

Przyjaźń z martwymi jest łatwiejsza, bo wiesz, że ci nigdy cię nie opuszczą.
Jak ja do ch*lery mam być zoofilem, jak sam jestem zwierzęciem? Gdzie tu logika.
Życie takie jest, raz nam się udaje a innym razem trafiamy do piekła pracując w zakładzie pogrzebowym. To jaką trumnę Pani sobie życzy?

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwszy cytat na stronie to przerobiony tekst z "Harry Potter i Insygnia śmierci".
  • Uwielbia perfumy o zapachu cynamonu.
  • Jest uznawany za hetero.
  • Z kilka lat temu zrobił prawo jazdy.
    • Co ciekawe, jego pojazd to karawan pogrzebowy w amerykańskim stylu.
  • Uwielbia mięsne potrawy.
  • Ma kompleksy z powodu swojego wzrostu, jednak stara się tego niezbyt pokazywać.
  • Podobają mu się osoby o jasnych, wręcz białych lub szarych włosach.
  • Jest zwolennikiem starej formy komunikacji, jaką są listy więc dostanie od niego sms'a bywa szokiem.
  • Występuje na kilku z odznak (dokładnie to na ośmiu).
  • Zawsze ma przy sobie z kilka jadalnych gryzaków dla psów, by w razie czego zacząć je gryźć gdy się zdenerwuje.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Konfa - szaszłyk z jagnięciny