FANDOM

August Zygiel - 31 letni naukowiec pochodzenia Polskiego zajmujący się także pracą w miejskim szpitalu. Cichy i wycofany, jednak godny zaufania mężczyzna który chciałby jak najlepiej dla bliskich sobie osób. Po pewnym wydarzeniu w jego życiu stracił swoją rodzinę co wpędziło go w depresja, a także i wywołało u niego somnifobie odpowiedzialną za jego brak snu.

Ksywki Edytuj

Które lubi Edytuj

  • Auguś
  • Gucio

Których nie lubi Edytuj

  • Gut
  • Wariat

Wygląd Edytuj

August jest średniowysokim mężczyzną o bladej jak u trupa skórze na której wyróżniają się niezwykle sińce od niewyspania pod oczami, a mówiąc o nich - wyglądają jakby był wiecznie zmęczony, co jest prawdą, i mają szary kolor. Włosy dorosłego sięgają mu do brody i miały by piękny odcień czerni gdyby nie fakt, że przez nadmierny stres zaczął poważnie siwieć. Charakterystycznymi dla niego elementami są sklejone taśmą okulary o czarnej oprawce oraz lekki zarost którego nie ma czasu się pozbyć.

Osobowość Edytuj

Ten dorosły jest bardzo cichą personą. Zwykle stoi w cieniu gdy jego współpracownicy zyskują całą chwałę za jego pomysły i starania. Nie przejmuje się tym jednak, bardziej obchodzi go jego syn oraz jego projekt pt. “Hypnos”. Jest empatycznym człowiekiem, który postara się pomóc innym nawet za cenę swojego zdrowia. Sam o sobie mówi mało i przy bliższym spotkaniu odnosi się wrażenie, że mało co go cieszy i jest raczej typem melanchojnika. Często bywa zestresowany pracą.

Zainteresowania Edytuj

Psychologia Edytuj

Augusta od zawsze ciekawił ludzki umysł oraz to co skrywa, czy fakt jak jedno wydarzenie potrafi odmienić człowieka raz na zawsze. Posiada kilka książek na ten temat i gdyby nie kariera lekarska, pracowałby jako psycholog po wcześniejszej własnej terapii.

Preferencje Edytuj

Upodobania do Edytuj

  • Latte
  • Dramaty psychologiczne
  • Podróże
  • Kulturę azjatycką
  • Mitologię

Awersja do Edytuj

  • Rozgadanych osób
  • Zapachu lodówek
  • Głośnych dźwięków
  • Jazdy autem

Umiejętności Edytuj

  • Wiedza medyczna
  • Podstawowa wiedza z zakresu psychologii
  • Programowanie
  • Prowadzenie pojazdu

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

O rodzicach Augusta wiadomo, że gdy ten przyszedł na świat mogli mieć już z 40 lat. Kochali swojego syna nad życie i chcieli by ten miał jak najlepiej, więc mężczyźnie niczego nigdy nie brakowało gdy był młodszy. Jednak wiek oraz słabe zdrowie zrobiły swoje i jego rodzice odeszli z tego świata w momencie gdy w jego życiu wydarzyła się tragedia. Bowiem w wyniku wypadku samochodowego spowodowanego jego zaśnięciem za kółkiem jego syn zapadł w śpiączkę z złymi rokowaniami, a żona obwiniając go za wszystko odeszła.

Masza Fiodorowa Edytuj

Poznał ją gdy ta szukała pracy po ukończeniu szkoły. Od razu można by powiedzieć, że jakimś cudem odnaleźli wspólny język mimo tak różnych charakterów, a ten chcąc jej pomóc w dorosłym życiu zaproponował pracę jako jego asystentka w projekcie nad którym pracował na co ta od razu się zgodziła. Ta dwójkę łączy wyraźna relacja "rodzic-dziecko" gdzie dziewczyna Zygielowi przypomina jego syna.

Ciekawostki Edytuj

  • Wiele razy bywał w Azji, a jego ulubionym krajem jak na tą chwilę jest Japonia.
  • Jest heteroseksualny.
  • W jednej z wersji historii popełnił samobójstwo poprzez powieszenie.