FANDOM

Edward Girts - 17 letni uczeń tajnej szkoły mieszczącej się w Nowym Jorku, w Ameryce. Cicha persona która nie wie jak się znalazła w tym miejscu, jednak z pewnymi problemami psychicznymi o których on sam nie ma pojęcia...

KwyskiEdytuj

Które lubiEdytuj

  • Eddie
  • Ed
  • Edzio

Których nie lubiEdytuj

  • Bękart
  • Oferma
  • Przynęta

WyglądEdytuj

Eddie to niziutki chłopak o krótkich do brody włosach w kolorze blondu, które są lekko podkręconych. Ma zbyt drobną posturę jak na swój wiek, bladą cerę na której widać wory pod oczemi oraz wszelkie rany gdy tylko zdejmie opatrunki, w których przeważają opażenia. Zwykle nosi swetry pod którymi chowa dodatkowe blizny.

OsobowośćEdytuj

Edward to wycofany społecznie młody artysta który cały swój czas poświęca na doskonaleniu swych umiejętności artystycznych by zadowolić swoją matkę. Jest pod ciągłą presją bycia najlepszym co szarga jego nerwami powodując, że nawet najdrobniejsza rzecz wywoła u niego płacz. W dodatku bardzo łatwo go zawstydzić a do tego wystarczy choćby jeden komplement w jego stronę. Ludzie kojarzą chłopaka i z gorszej strony jaką jest jego druga osobowość, która po zmroku uczęszcza do specjalnej szkoły kształtującej młode umysły na zawodowych morderców. Ten Ed jest w przeciwieństwie do pierwsze radosnym i pełnym energii do życia chłopakiem uwielbiającym rozmawiać, bawić się... Po prostu to duże dziecko, tyle że morderce o skłonnościach do kanibalizmu i tworzenia "dzieł sztuki" z ciał ofiar.

ZainteresowaniaEdytuj

Sztuka mocno nowoczesnaEdytuj

Ed mocno pasjonuje się sztuką, zwłaszcza nowoczesną w zakresie rzeźbarstwa czy nawet tworzenia mebli. Nie raz osoby z jego szkoły przekonały się, że ma w tym talent, chociaż jego "dzieła" są mocno kontrowersyjne i zwyczajnie odpychające przez materiały jakie on używa, a są to zwykle kości i ludzka skóra.

ArchitekturaEdytuj

Eddiego zawsze zachwycała architektuera a najbardziej ta antyczna i gotycka. Uwielbia spędzać godziny na szkicowaniu przepięknych jego zdaniem budowli których projekty ma po brzegi w teczkach i z kilkunastu szkicownikach.

UmiejętnościEdytuj

  • Rzeźbiarstwo
  • Szkicowanie
  • Szycie
  • Zachowanie spokoju
  • Zwinność
  • Język angielski

PreferencjeEdytuj

Upodobania doEdytuj

  • Kotów
  • Masek
  • Swojej rodziny
  • Ciasta czekoladowego
  • Szkiców
  • Ptaków (szczególnie skowronków)
  • Swetrów
  • Bólu

Awersja doEdytuj

  • Wyśmiewania się z niego
  • Niszczenia jego prac
  • Swoich blizn
  • Alkoholu
  • Cytrusów
  • Nadmiernego gorąca
  • Koszmarów
  • Brudu

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Edward nigdy nie poznał swojego ojca, zawsze był sam z matką która po ujrzeniu, że jej syn ma talent w kieruku sztuki wywierała na nim presje by był najlepszy. Często mocno krytykowała jego prace niszcząc je przy tym, a ten nie stawiał się jej sądząc że mimo wszystko chce dla niego dobrze i, że to jego wina bo za mało daje z siebie. Dochodziło także do momentów że gdy tylko coś źle zrobił ta stosowała na nim przemoc w formie kary stąd te wszystkie bandaże na ciele chłopaka. Mimo że jak sam twierdzi ją kocha, to głęboko w sobie ukrywa fakt że się jej boi, a druga osobowość kocha ją nad życie i nie daje nic złego o niej powiedzieć. Nawet jeśli to prawda.

James(Ripper)Edytuj

Jedyny moment gdy ta dwójka się spotyka to szkoła, a dokładnie kierunek seryjnego mordercy na którym również się poznali. Ed od razu zaczął zaczepiać starszego od siebie bruneta którego rozbrykana osobowość działała na nerwy, a z każdą chwilą, dniem czy miesiącem to się nasila, a blondyn okrzyknął go i siebie jako NPDGD (Najlepsi przyjaciele do grobowej deski). Jednstronnie jak można się spodziewać.

Pia NoirEdytuj

Pie zna jedynie z stołówki i ponownie z kierunku seryjnego mordercy. Nie znają się za dobrze, ale zdążył i jej się ponaprzykać, zwłaszcza w porach lunchu gdzie starał się ją nakłonić na zmianę diety na tą którą on sam praktuje. Przyszła przywódczyni sekty ignoruje go zazwyczaj czy zabiera od siebie za pomocą swych podwałnych.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego druga osobowość jest inspirowana prawdziwym mordercą - Edzie Geine.
  • Jest w pewnym stopniu masochistą, jednak woli ból który sam sobie sprawi aniżeli byjemu ktoś miał.
  • Jego orientacja nie jest pewna, jednak wydaje się że bardziej pociągają go osoby tej samej płci co on.
  • W czasie zajęć lekcyjnych nosi maskę by zakryć swoją tożsamość.
  • Do jego szkolnego ekwipunku zalicza się: Szkicownik, siekierę oraz narzędzia.
  • Pierwotnie Eddie był tylko mordercą, potem powstała jego alternatywna wersja aż w końcu autorka połączyła je obie tworząc obecnego Edwarda.
  • Nie cierpi kawy rozpuszczalnej. 
  • Nie widzi na prawe oko.