FANDOM

Elizabeth Daria Erinkow - Jedna z trzech największych władców wymiarów w Ariyakku. Swoje rządy sprawuje już od ponad dwóch i pół tysiąca lat. Nikt nie wie o jej prawdziwej rasie. Stworzona przez Ptysia112.

WyglądEdytuj

Istotka na ogół przeciętnego wzrostu (164cm), jednak obcas jej troszkę dodaje. Należy też do osób o raczej prawidłowej wadze (55,5kg). Jest osobą o raczej ładnej sylwetce. Na pierwszy rzut oka wygląda na ideał, jednak tak na prawdę nie jest wcale takim wielkim ideałem. Na jej twarzy widnieje parę niedoskonałości, które przykrywa dosyć wyrazistym makijażem, a fakt, że ma lekko wystający brzuch, oraz dosyć małą talię zakrywa dobrym krojem sukni oraz gorsetem. Za jej atut można uznać piersi, których miseczką jest średnie C. Jej twarzyczka jest także uzbrojona w duże oczy, z równie długimi rzęsami, dosyć mały nosek, oraz raczej spore usta, które wiecznie są pomalowane. Jej oczy są koloru neonowozielonego, co jest raczej dosyć typowe dla klonów. Włosy zaś są długie, proste, sięgają około do piersi oraz są koloru lawendowego. Patrząc jednak na jej brwi czy rzęsy można stwierdzić, że jej naturalnym kolorem jest czerń. Na lewej ręce, pod rękawiczką znajduje się wyryta liczba "918". Ubiera się w suknię, która z tyłu jest długa i sięga ziemi, a z przodu jest miniówką. Uzbrojona jest także w zakolanówki, szpilki oraz, a jakże, rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Z charakteru, cóż, Powiedzmy, że bardzo opiera się na pozorach. Stara się sprawiać wrażenie dobrodusznej i silnej, podczas kiedy jest istotą, którą można prosto określić "psem ogrodnika". Wie, że z czegoś nie skorzysta, ale nie chce, aby miał to ktokolwiek poza nią. Przez swoją pozycję uważa się za dużo, dużo lepszą od innych (do czasu, gdyż później zaczyna ogarniać, że to nie do końca jest JEJ pozycja.). Bardzo łatwo ją zdenerwować. Jest typem osoby, która manipuluje innymi jak tylko może. Bardzo lubi sztukę oraz muzykę. Po dowiedzeniu się kim jest robi wszystko, aby przyszłe klony jej nie zastąpiły, zwłaszcza, że dowiaduje się, iż został jej około rok życia (Nie dosłownie, lecz ma zostać dokładnie wtedy unicestwiona). Jest bardzo pewna siebie swoją drogą i zawsze stawia na swoim, arogancka, ciężko się zbliżyć do niej, nie uważała się nigdy za człowieka, a wręcz za boga (taka himedero-kamidere była), więc całą rasę ludzką traktowała jak Hitler żydów, jednak jedynie w umyśle.

HistoriaEdytuj

Elizabeth żyła sobie spokojnie ponad 2700 lat temu w Akozii. Była wychowywana w normalnej rodzinie, jednak zapragnęła czegoś więcej. Chciała władzy, pomimo tego jednak nigdy nie potrafiła jej zdobyć. Była w stanie sięgnąć po najbardziej drastyczne środki, byleby tylko zdobyć to czego tak pragnie i potrzebuje. Zobaczyli ją naukowcy. Dali jej szansę. Pomogli wystartować, stworzyli istotę, którą niektórzy ludzie zaczęli uważać za boga. Zabili tą istotę. Tak, zabili, poprzednie ją klonując i wstrzykując klonowi wspomnienie oryginału. I tak to się ciągnie do dzisiaj. To nie tak, że nikt się nie zorientował. Po prostu tych zorientowanych niszczono. A obiekt 918? no cóż... także... się dowiedział... Ale... to już długa, inna historia.

RelacjeEdytuj

Kuro KetsuekiEdytuj

Kompletnie go nie trawi, można by było wręcz rzec, że go nienawidzi. Dlaczego? ah, czyż to nie jest proste? Podbijał jej cenne wymiary, gówniarz jeden, niech się w piekle smaży. Kuro, cóż, nie przejmuje się za bardzo jej istnieniem... ani... niczym...

ZainteresowaniaEdytuj

SztukaEdytuj

Elizabeth bardzo lubi sztukę, przez co często można ją zobaczyć w najróżniejszych muzeach. W pałacu także ma wiele rzeźb, czy obrazów.

MuzykaEdytuj

Elizabeth, pomimo braku talentu muzycznego, kocha muzykę. Ma nawet własny pokój muzyczny w domu.

Jazda konnaEdytuj

Elizabeth interesuje się jazdą konną. Nie jest to może jakaś jej wielka pasja i nie jest w tym może mistrzynią, ale na prawdę lubi to robić.

UmiejętnościEdytuj

aktorstwoEdytuj

jazda konnaEdytuj

stepowanie Edytuj

taniec Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Często "przypadkowo" sama siebie komplementuje i podkreśla swoje zalety.
    • Wygląda to mniej-więcej tak: "o rety! Ile ty rozczesujesz te włosy! biedaczyna! Moje, pomimo tego, że są dłuższe, rozczesuję dużo szybciej, bo w końcu są proste, rety, rety, tak mi przykro!"
    • Tak na prawdę robi to celowo w 101%.
  • Jej Vrozia liczy parę tysięcy wymiarów, jednak ich dokładna ilość nie jest znana.
    • Nikt nie wie kto ma więcej wymiarów, ona, czy Kuro.
      • Ludzie spekulują, że jednak jej, bo przecież zbierała je 2700 lat, a Kuro tylko trzy lata.
  • Prawdopodobnie jest dziewicą
  • Podaje, że jej ulubionym kolorem jest lawendowy, tak jak jej włosy
    • Tak a prawdę jest nim ciemnofioletowy.
  • Lubi fast food
  • Lubi słodycze/ciasta
  • Lubi owoce
  • Nie przepada za rybami
  • Jej imiona i nazwisko wymawia się "Elizabef Daria Erinkoł"
  • Obchodzi urodziny dwudziestego pierwszego listopada.
    • Wtedy jest dzień dobroci.
    • Tak na prawdę nie urodziła się w ten dzień, ale udaje, że tak jest, aby wyszło, że jest skazana na bycie dobrą i życzliwą.
    • Tak na prawdę urodziła się trzeciego lutego
  • Jest heteroseksualna, jednak biromantyczna
    • Inne klony mogą mieć inną orientację
      • Przykładowo, poprzedni był homoseksualny.
    • Oficjalnie jest uważana za biseksualną.
  • Jej narodowość? Cóż, to coś nieznanego, nieodkrytego, bez wątpienia intrygującego o czym nie wie nikt, jest prawdopodobnie mitycznym stworzeniem stworzonym przez boga, aby dać temu światu dobro.
    • A tak serio to jest mieszaniną ukrainki z polką, ale się do tego nie przyznaje
  • Ma "amnezję"
    • Tak na prawdę po prostu nie przesłali jej pierwszych wspomnień.
  • Jej zdrowie i psychika jest początkowo w normie, jednak po dowiedzeniu się czym jest popada w swego rodzaju psychozę/depresję/połączenie tego
  • Jej grupą krwi jest 0 rh+
    • ...tak jak autorka, ale nie było to zamierzone, po prostu chciałam z niej zrobić uniwersalnego dawcę.
  • Według testów jest cholerykiem.
    • Stuprocentowo się z tym zgadzam.
  • Według Enneagramu jest entuzjastą, bez żadnego skrzydła
    • Bardzo mnie to zaniepokoiło, gdyż to oznacza, że ma raczej płytki charakter skoro nie ma żadnego skrzydła.
    • Przypisałabym jej jednak osobowość ósmą, z, a jakże, skrzydłem siódmym.
  • Według testu jej typem osobowości MBTI jest Przedsiębiorca (ESTP-t)
    • Nie można powiedzieć, że się z tym nie zgadzam.
  • Jej zęby są wyjątkowo białe
    • Prawdopodobnie je wybiela.
  • Jej kształtem twarzy jest prawdopodobnie serce.
  • Jej typem sylwetki jest prawdopodobnie wiolonczela.
  • Jest mezomorfikiem.
  • Jej rozmiar buta to 39, co jest dosyć sporym rozmiarem jak na kobietę.
  • Jej ulubioną porą roku jest lato.
  • Nigdy nie piła wódki, bo uważa ją za napój dla, prosto mówiąc, żuli.
  • Lubi wszelkiego rodzaju drinki.
  • Jej vrozia nazywa się "Akasuru"