FANDOM

Jeffery Renson - 19-letni chłopak rasy Kemonomimi, tak dokładnie to Pampasowiec grzywiasty, mieszkający w wiosce w lesie Darkrain Woods. Najlepszy przyjaciel Maximus'a Smith'a, chłopak Emila Világegyetem'a. Jego matka to Aileen Renson, ojciec Adrian Renson. Jest homoseksualny. Nigdy nie był zbyt inteligenty, i nie kształci się już w szkole, tylko pracuje jako drwal, ewentualnie daje całkiem dobrze płatne dla niego koncerty jako skrzypek. Znany z tego, że prawie wszystkie zwierzęta go nienawidzą albo się go boją. Nikt (łącznie z Jeffery'm) nie wie, czemu.

PowstanieEdytuj

Na początku pojawił się tylko jako humanizacja Pampasowca grzywiastego w stylu kemonomimi, w szkicowniku autorki. Nie miał imienia. Po prostu sobie był, zwykły pokolorowany szkic. Autorka zaczęła go "rozwijać" po tym, jak postanowiła grać nim w pisanym roleplay. Wtedy nadała mu imię Jeffery Renson, i zadecydowała, że będzie gejem, który wstydzi się swojej rodziny i jest znienawidzony przez zwierzęta. Dzięki temu samemu roleplay powstał najlepszy przyjaciel Jeffery'ego, Maximus, który na początku miał być "dodatkiem" do roleplay.

WyglądEdytuj

Wygląd ciałaEdytuj

Bardzo wysoki chłopak o długich nogach i normalnej, najczęściej spotykanej, jasnej karnacji. Jako, że jest drwalem jest całkiem silny, przez co ma lekko "wyodrębnione" mięśnie, zwłaszcza ramiona, które ma najsilniejsze.

Jego ręce i dłonie są czarne, a na spodzie dłoni ma poduszeczki, jak wilk. Ma taką samą budowę kciuków jak zwykły człowiek, ale są one krótsze. Ma ogon i uszy Pampasowca grzywiastego. Uszy są rude z biało-czarnym środkiem, a ogon w podobnej kolorystyce z puszystą sierścią. Ma włosy tego samego koloru, co ogon i uszka, ale sama grzywka jest na końcówkach lekko czerwonawa, a włosy z tyłu głowy są czarne, długie prawie do ramion. Zwykle ma rozczochrane włosy. Na twarzy ma lekki, czarny zarost. Oczy Jeffery'ego są również czarne, przez co sprawia czasem wrażenie zimnego i wrednego, lecz to tylko przez te "puste" spojrzenie czarnych tęczówek zlewających się z źrenicą.

UbiórEdytuj

Lubi nosić ubrania pasujące do jego wyglądu zewnętrznego. Nienawidzi nosić szalików, naszyjników, kolczyków ani czapek. Uważa, że to do niego nie pasuje.

Prawie ciągle nosi na sobie glany, ma ich sporo, i te buty różnią się od siebie głównie detalami. Spodnie, tak jak koszule, nosi różne. Najczęściej w ciepłych kolorach połączonych z czernią, a do spodni ciemny pasek z ćwiekami. Gdy jest odpowiednia temperatura, nosi też brązową skórzaną kurtkę z kolcami na ramionach. i podwiniętymi aż nad łokcie rękawami.

Jego ulubiona koszula jest czarna z różowym napisem "Good Boy ❤️". Do kompletu "pieska" nosi na dodatek obrożę. Zdaża się też dosyć często, że na sobie koszulę z napisem "OwO What's this?"[1] co jest nawiązaniem do mema o futrzakowym roleplay, on dobrze sobie z tego zdaje sprawę, a jako, że w pewnym stopniu sam jest czymś w stylu futrzaka to nosi tą koszulę dla żartów.

CharakterEdytuj

Gdyby mógł, spałby cały dzień. Jest po prostu leniwy. Jest to też jeden z powodów, dla których jest tak mało wykształcony. Zawsze jedyna nauka, jaka go "pociągała", to była gra na skrzypcach, resztę całkowicie olewał, co mu na dobrze nie wyszło, bo mimo, iż dobrze zarabia jako drwal i skrzypek, to i tak nie zarabia tak dobrze aby żyć na takim poziomie, jakim by chciał. Zwykle, mimo, iż trzyma się z boku i raczej nie zagada jako pierwszy, nie jest ani wredny ani nieśmiały. Po prostu nie lubi za wiele rozmawiać. Jak już, to z osobami które są mu bliskie. Jak się do niego zagada, zwykle jest miły, ale bardzo łatwo go wkurzyć zaczepianiem.

Kolejną cechą jest skłonność do zazdrości. Ba, mało powiedziane. Do zawiści. Nie lubi gdy ktoś mu "zabiera" znajomych bądź tych ważniejszych. Bywa wtedy wredny, złośliwy, a nawet agresywny.

Wstydzi się swojej rodziny i okazywania im uczuć. Głównie dlatego, że zawsze byli dla niego surowi i nie akceptowali tego, że nie chce się uczyć. I oczywiście głównie faktu, że woli chłopców. Zawsze woli się z nimi nie pokazywać, ani nawet o nich nie gadać, bo uważa, że nie ma ani jednego powodu, aby ich chwalić.

Czasami jednak "zapomina" o swoich przyjaciołach, i zaniedbuje przyjaźnie, ignorując problemy swoich bliskich. Pracuje nad tym, aby przestać to robić.

Po pewnej tragedii w jego życiu, która wydarzyła się na obozie gdzie poznał swojego chłopaka, stał się bardziej wrażliwy na dotyk. Zaczął też nienawidzić, gdy się go "zachodzi" od tyłu, i jeżeli zrobi mu się coś takiego, to się od razu maksymalnie denerwuje.

Zachowanie/charakterystyczne odruchyEdytuj

  • Kiedy śpi, ma podkulony ogon.
  • Macha ogonem jak pies, gdy jest szczęśliwy.
  • Okazuje uległość "automatycznie" podczas przytulania przez trzymanie twarzy przy szyi osoby. Czasami niektórzy są zaskoczeni, bo myślą, że ten chce ich całować w szyję, ale on tylko tak pokazuje uległość. [2]
  • Ma oklapnięte uszy gdy jest smutny.
  • Przy silnych emocjach jeży mu się sierść na ogonie.

ZainteresowaniaEdytuj

Lubi grać na skrzypach. Jest to jego główny talent. Robi to od wczesnego dzieciństwa. Na początku chciał grać na elektrycznej gitarze, jednak jego rodzicom się to nie podobało, i kupili mu skrzypce, co mu się ani trochę nie spodobało, a jeszcze bardziej to, że musiał się na nich uczyć grać cztery razy w tygodniu. Z czasem jednak zaczął to lubić, a muzyka skrzypiec go uspokajała, a sama gra na nich i tworzenie własnych utworów jeszcze bardziej. Jest to jedna z niewielu rzeczy, za które jest wdzięczny rodzicom.

Interesuje się również bronią palną. Zna się na niej całkiem dobrze, i strzelał z niej na polowaniach. Poza tymi dwoma rzeczami, nie ma za dużo ciekawych zainteresowań.

UmiejętnościEdytuj

  • Gra na skrzypcach (patrz: Zainteresowania)
  • Jest on całkiem silny, i jest w stanie podnosić duże ciężary, czego się nauczył, gdy musiał podczas pracy jako drwal rąbać drzewa i nosić drewno. Z czasem, jego ojciec postanowił "podnieść poprzeczkę", i kazał Jeffery'emu chodzić coraz dalej na piechotę z drewnem, a dopiero po przebytym odpowiednim dystansie ładować te, które trzymał na auto. Oczywiście nosił mało tego drewna, bo by nie dał rady nosić wszystkiego.
  • Dobrze poluje. Kolejna cecha, którą nauczył go ojciec. Jednak tego bardzo nie lubi - zawsze unikał lekcji polowania, nie lubi krzywdzić zwierząt.
  • Bardzo dobrze gotuje, zwłaszcza potrawy mięsne i ryby.

RelacjeEdytuj

Maximus SmithEdytuj

Znają się od dzieciństwa, są najlepszymi przyjaciółmi, mimo, iż nie za bardzo to widać. (Nie licząc faktu, że chodzą prawie wszędzie razem.) Maximus nie boi się rzucać Jeffery'emu nieprzyjemnych, wrednych komentarzy do rzeczy, które robi, lecz o dziwo mimo to prawie nigdy nie musi go za to przepraszać.

Sam Jeffery często zaś "zaniedbuje" Maximus'a, i zauważa, że ten ma problemy dopiero, gdy jest bardzo źle. Często się przez to kłócą, ale Jeffery potrafi przeprosić.

Emil VilágegyetemEdytuj

(Postać stworzyła Oliwixa123)

Na początku, gdy się poznali, ich relacje już były bardzo dobre, lecz z czasem zaczęły stawać się czymś więcej. Na ich nieszczęście, żaden z nich nie chciał wyznać uczuć drugiemu. Widoczne było, że Jeffery bywa zazdrosny o Emila. Bardzo. Z czasem, zaczął to coraz bardziej okazywać, na przykład gdy go przytulił podczas oglądania horrorów. Wręcz stracił dla niego głowę, i zaczął ignorować Maxa, o czym się zorientował po największej tragedii w jego życiu. (Patrz: Ciekawostki)

Aktualnie są w związku.

Lorenz HerzigEdytuj

Kuzyn Jeffery'ego. W.I.P

CytatyEdytuj

"Jak można to oglądać? Przecież od razu wiadomo, że ten dziwny koleś ją kocha, co jest fajnego w oglądaniu jak ze sobą flirtują? To jest przecież nudne..."

- Po zobaczeniu typowego serialu "Kobieta idzie do nowej pracy i zakochuje sie w swoim szefie z odwzajemnieniem".

"OJ, NO DALEJ! CZY TU NA SERIO NIE LECI NIC POZA TAKIMI SERIALAMI?"

- Po zobaczeniu następnego serialu na tym samym programie.

"Oh... Więc wszystko jasne..."

- Kiedy się zorientował, że jest na kanale z serialami dla kobiet.

"Weganizm? Błagam cię. Nie wytrzymałbym dnia jako wegetarian."

- Gdy Max zapytał się go, czy by nie chciał przejść na weganizm.

"Ale co to jest pierwiastek?"

- Dobrze wykształcony Jeffery.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie potrafi czytać map;
  • Rzadko się rumieni;
  • Lubi anime;
  • Jest średnio zapoznany z technologią, bo mieszka daleko od miasta i najnowszych technologii;
  • Na tym samym obozie, na którym poznał swojego chłopaka, również przeżył najgorsze chwile w swoim życiu, bo został porwany przez stalkera. Został jednak uratowany przez brata Emila.
  • Je prawie tylko mięso.

PrzypisyEdytuj

  1. Źródło: https://knowyourmeme.com/memes/notices-bulge-owo-whats-this
  2. Owszem, całuje czasem w szyję, ale o wiele rzadziej niż okazuje uległość, i całuje tylko w pewnych momentach.