FANDOM

Kasai Jigoku - Szesnastoletnia uczennica akademi high school w trybie 1980, to skomplikowane jakim cudem ciągle się edukuje. Posiada już własny artykuł na oryginalnej wiki yan sim, jednak posiada on wiele błędów, a w dodatku mam nowy, inny pomysł na tą postać.

WyglądEdytuj

DawniejEdytuj

W starej wersji Kasai posiadała czarne i falowane włosy związane w dwa kucyki z granatowym ombre. Była także posiadaczką bladej karnacji, oraz fioletowych oczu, których odcień zmieniał się w zależności od psychiki dziewczyny. We włosach miała wpiętego szarego kwiatka, który prawdopodobnie był sztuczny. Posiadała także naszyjnik, oraz kolczyki zrobione z czarnych pereł. Na jej prawym policzku był pieprzyk w kształcie serca. Nosiła mundurek typu sailor, który był opisany jako podstawowy, jednak wyróżniał się lekko inną kolorystyką, oraz faktem, że był na długi rękaw. Dobierała do niego białe zakolanówki.

AktualnieEdytuj

człowiekEdytuj

Kasai jest posiadaczką prostych, czarnych włosów z granatowym ombre. Jej grzywka jest zaczesana bardziej na prawą stronę. Posiada raczej przeciętną karnację, czego nie można już powiedzieć o jej fioletowych oczach, które wcale nie zawsze są fioletowe, a jedynie wtedy, kiedy jej psychika jest na wysokim poziomie, gdyż inaczej zmieniają one kolor na czerwony. Jest raczej średniego wzrostu, oraz należy do kategorii osób szczupłych, jednak z dużymi piersiami (miseczka: duże D, ja tutaj nie żartuję). Posiada także bardzo, ale to BARDZO długie nogi. Wiecznie się rumieni. Pod prawym okiem ma charakterystyczny dla niej pieprzyk. Jeżeli chodzi o biżuterię, to posiada kolczyki w kształcie czarnych róż, oraz naszyjnik, który prawdopodobnie nie jest zbytnio wiele wart. Do szkoły (i ogólnie) ubiera mundurek typu sailor wraz z białymi zakolanówkami.

half człowiekEdytuj

Kasai posiada swoją ludzką formę, demoniczną formę, oraz... połowiczną formę... Nie różni się ona tutaj za bardzo od formy ludzkiej, prócz tego, ze jej mundurek jest w czerwonych barwach, tak samo jak jej ombre, zaś jej oczy są typowe dla demonów.

demonEdytuj

Kasai w swojej demonicznej formie jest właścicielką szarej karnacji, oraz włosów z czerwonym ombre. Jej mundurek jest w czerwonych barwach, zaś jej oczy są typowe dla demonów. Posiada także czarny ogon, skrzydła oraz rogi.

OsobowośćEdytuj

Kasai sprawia wrażenie słodkiej, dobrej, miłej oraz niewinnej dziewczyny, co jednak ma średnie odwzorowanie w rzeczywistości, gdyż tak na prawdę jest żądną zemsty istotą, której celem jest jednym słowem zabicie protagonistki. Kiedy inni są w pobliżu morderstwa, to zachowuje się jak motyl społecznościowy, w innym wypadku - atakuje nas.

HistoriaEdytuj

Kasai urodziła się w 1973 roku w Buraza town, w normalnej rodzinie. Ona sama zawsze była wesołą, dobrą oraz miłą istotką, która zawsze stara się każdemu pomóc. Kiedy poszła do liceum zakochała się w ojcu Ayano, przez co automatycznie stała się rywalką dla Ryoby. Zabicie jej nie było wtedy takim wielkim problemem, więc umarła stosunkowo szybko. Przez swoją nienawiść stała się demonem, oraz przybyła ponownie po karmę. Początkowo chciała zemścić się bezpośrednio na Ryobie, jednak w ostateczności za swój cel obrała sobie jej córkę - Ayano. Dołączyła do tego samego liceum, w którym uczyła się Ayano, lekko zmieniając swoje uczesanie, oraz ogólny wygląd, a także podając sztuczną tożsamość. Aktualnie poluje na główną bohaterkę.

Rutyna dniaEdytuj

  • (7:09 AM ) przychodzi do szkoły
  • (7:14 AM) zmienia buty
  • (7:20 AM) idzie na dziedziniec/dach
  • (7:57 AM) idzie do klasy
  • (3:00 AM) idzie na dziedziniec w spokoju zjeść jedzenie
  • (3:00 PM) idzie do kafeterii, kupuje napój i go pije a następnie idzie do innych klubów zapytać się czy w czymś im aktualnie pomóc (ale nie mają nic do zrobienia)
  • (3:30 PM) idzie znowu na lekcje
  • (15:30 PM) cleaning time!
  • (16:00 PM) idzie na dach/dziedziniec pisać wiersze
  • (16:53 PM) idzie do domu

ZainteresowaniaEdytuj

pisanie wierszyEdytuj

Kasai od zawsze uwielbiała wręcz pisać wiersze i ciągle uwielbia. Te są zazwyczaj dosyć głębokie i na ogół mają drugie dno.

muzykaEdytuj

Pomimo tego, że Kasai nie należy do osób najbardziej utalentowanych pod tym względem, to i tak wręcz kocha muzykę w każdym stopniu i często jej słucha.

książkiEdytuj

Kasai bardzo lubi czytać książki, jest to swego rodzaju pokłon do wieku dwudziestego, kiedy nie było tych wszystkich czytników i w ogóle.

nowe technologieEdytuj

Kasai na tym świecie nie było bardzo długo przez co bardzo zaczęło ją to interesować, w końcu - coś kompletnie nowego i w ogóle! NIESAMOWITE!

RelacjeEdytuj

Ryoba AishiEdytuj

Nienawidzi jej z całego serca za to co zrobiła. Bardzo pragnie zemsty i obiecała sobie, że jej dokona. Początkowo miało być nią zabicie Ryoby, ale w ostateczności zmieniła zdanie.

tata AyanoEdytuj

Kochała go, kocha i kochać będzie, to na pewno. Przez chwilę jej zemstą miało być zabicie go, ale nie była w stanie tego zrobić. Ten prawdopodobnie nie wie i nie wiedział o jej uczuciach.

Ayano AishiEdytuj

Kasai tak na prawdę niczego do niej nie ma. W sensie, tak, ma, jest podobna do Ryoby, ba, ona jest praktyczną kopią Ryoby! Tak na prawdę ma zamiar ją zabić tylko w celu zemsty.

rodziceEdytuj

Widziała jak umarli, bardzo przeżywała ich śmierć.

dziadkowieEdytuj

Mieszkała z nimi, bardzo ich kochała, umarli po jej śmierci na zawał serca.

młodsza siostraEdytuj

Aktualnie z nią mieszka, to była... BARDZO długa rozmowa.

reszta uczniówEdytuj

O ile w przeszłości lubiła się z licznymi osobami, tak teraz niestety już tak nie jest i raczej wszystkich zlewa. Stała się typem samotnika, jednak pomocnego samotnika.

GaleriaEdytuj

Kasai2

Kasai w pełnej okazałości.

Kasai5

Kasai jako pół demon w pełnej

Kasai3

Kasai jako half demon.

Kasai4

Kasai jako demon.

okazałości.

Kasai6

Kasai jako demon w pełnej okazałości.

KasaiALTERNATYWA1

Starsza wersja

KasaiALTERNATYWA2

Starsze wersje (całe)

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię znaczy pożar/ogień, a nazwisko - piekło
  • Jej prototyp BARDZO się różnił.
  • Nie wiem skąd wpadłam na pomysł, aby ją tak, a nie inaczej przerobić.
  • Jej galeria jest BARDZO skomplikowana do zrobienia.