FANDOM

Katsumi Hitomi - Postać pochodząca z fandomu yandere simulator. Posiada już tam swój artykuł, jednak autorka uznała, że przeniesienie jej tutaj pozwoli jej na większe rozbudowanie postaci (minimum relacje z postaciami tam niedodanymi). Dodatkowo artykuł tamten posiadał wiele, WIELE błędów.

WyglądEdytuj

Mała, ale niebezpieczna. Tak, tak właśnie można określić Katsumi. Ma zaledwie 153cm wzrostu, 43kg, oraz sportową bieliznę, przez co biega chyba z 1000 na godzinę. Jest raczej osobą bladą, ale to u nich w rodzinie jest naturalne.Posiada czarne oczy, oraz czarne włosy, które sięgają jej lekko za ramiona. Zakłada czerwoną opaskę z rogami diabełka. Do szkoły ubiera typowy, japoński mundurek typu Sailor, wraz z dosyć niskimi skarpetkami.

CharakterEdytuj

Dla Katsumi liczy się tylko wygrana. Nie obchodzi ją w jaki sposób wygra. Jeśli przegra w planszówkę od razu wszystko wywraca do góry nogami. Zawsze się wścieka kiedy wygrywa z nią ktokolwiek. Nie potrafi wytrzymać faktu, iż Budo Masuta jest od niej silniejszy. Jest w zasadzie dosyć wesołą osobą, dla której wszystko jest tylko głupią grą, którą trzeba wygrać. Chociaż niczego nie traktuje na poważnie, już wie kim zostanie w przyszłości. Pragnie zostać sportowcem. Normalnie wydaje się być wyluzowana i właśnie taka jest, ale kiedy wychodzi na scenę łapię ją straszna trema. Zrobiłaby wszystko dla swojej rodziny.

ZainteresowaniaEdytuj

walkaEdytuj

Katsumi nie potrafi się powstrzymać od walnięcia kogoś od czasu do czasu. Od zawsze jej rodzina była przez nią "napadana". Właśnie dlatego dołączyła do klubu sztuk walki. Początkowo myślała że będzie tam najlepsza, ale kiedy tam dołączyła zdała sobie sprawę że nie będzie to takie proste.

opowiadanie dowcipówEdytuj

Katsumi uwielbia mieć z czego się śmiać. Dlatego też często opowiada żarty swoim znajomym. Wiele osób sobie żartuje iż powinna być komikiem ale to tylko taka mała pasja Katsumi.

sportEdytuj

Katsumi uwielbia uprawiać sport. Nie ważne jaki! no dobra... tylko szachy są dla niej za nudne. W przyszłości na pewno zostanie sportowcem.

czytanie i rysowanie komiksówEdytuj

Katsumi często czyta komiksy. Po jakimś czasie sama zaczęła je robić. Trzeba przyznać że świetnie jej wychodzą! Ściąga je zza granicy (bo nie lubi mang... NIE! ona nienawidzi mang!).

granie w gry komputeroweEdytuj

Katsumi bardzo lubi grać w gry komputerowe. Począwszy od zwykłych gier przeglądarkowych, kończąc po rozbudowane przez nią, zakupione gry. Gra we wszystko co najdzie jej na drogę i w czym da się jakoś rywalizować (gry online).

taniecEdytuj

Katsumi bardzo często tańczy. Wie, że ma do tego talent, ale boi się go pokazać. Na scenie ma straszną tremę. Jeśli ma się na niej pokazać to tylko z kimś.

gimnastykaEdytuj

Katsumi bardzo lubi czasami się porozciągać. Bardzo się cieszy, jako iż na zajęciach jest zawsze najlepsza. Nie ma najmniejszych problemów ze szpagatem czy też dotknięciem głową brzucha.

gra na gitarzeEdytuj

Katsumi codziennie gra na gitarze. Ma nawet zespół. Kiedy jest na scenie bardzo się stresuje i często zapomina jak się gra na gitarze. Dobrze, że jej siostra Yuzuki zawsze ma plan awaryjny i przegłuszy ją i jej wpadki. Na całe szczęście w zespole jest jej łatwiej niż solo.

RelacjeEdytuj

Ayano AishiEdytuj

Katsumi i Ayano prawie wcale ze sobą nie rozmawiają. Katsumi prawie wcale jej nie zna, ale ma wrażenie że także o coś walczy.

Taro YamadaEdytuj

Katsumi nie przepada za nim. Sądzi, że nic on nie robi, tylko ciągle siedzi z nosem w książkach (książce) przez całe dnie i noce. Siedzi na tej fontannie i czyta książkę! A na lekcjach... na lekcjach się uczy, więc też książki!!! Katsumi ma wrażenie że on rusza się tylko kiedy idzie na lekcje, do domu, czy do szkoły. Ba! czy on w zasadzie chodzi do domu!?

Yuzuki HitomiEdytuj

Yuzuki jest starszą siostrą Tomomi, ale młodszą siostrą Katsumi. Zalicza się do trojaczek Hitomi. Katsumi i Yuzuki często się kłócą. Katsymi wchodzi często na plecy Yuzuki. Uwielbia denerwować siostrę, która chociaż jest zdecydowanie mądrzejsza, to młodsza od Katsumi. Dziewczyny jednak zdecydowanie się kochają i zrobiły by dla siebie wszystko (jeśli nie wchodzi w to sprawa Tomomi. Są razem w zespole. Katsumi nie wie co by zrobiła bez dziewczyny, która już tyle razy ją ratowała gdy złapała tremę.

Tomomi HitomiEdytuj

Tomomi jest najmłodszą z trojaczek Hitomi. Gdy Tomomi była mała Katsumi zrobiła jej kawał i wylała na nią różową farbę przez co teraz Tomomi ma różowe włosy. Katsumi tego nie żałuje tego co zrobiła, jako iż faktycznie sądzi, iż zrobiła siostrze przysługę. Zdaje sobie sprawę że kiedyś notorycznie jej dokuczała. Ciągnęła ją za włosy , odbierała jej zabawki, a nawet wyrywała nogi , ręce i głowy jej lalką. Jednak nie pozwoli aby ktokolwiek zrobił coś jej siostrze, gdyż kocha ją z całego serca.

Mama KatsumiEdytuj

Katsumi prawie wcale jej nie widuje i szczerze się z tego powodu nie smuci, jako iż nigdy się z nią nie dogadywała.

Tata KatsumiEdytuj

Katsumi bardzo ubolewa, że jej ojciec zginął i obwinia siebie za to. To była rzecz, która sprawiła, iż życie Katsumi, które zawsze uważała za zwyczajną grę stało się straszniejszą rozgrywką niż mogła sobie wyobrażać. Po jego śmierci zobowiązała się do chronienia tego co posiada, a mowa tutaj oczywiście o całej reszcie rodziny.

Yuriko HitomiEdytuj

Yuriko to najstarsza z sióstr Hitomi. Ma dwadzieścia lat i poza Natsuko zajmuje się domem pod nieobecność matki. Katsumi serio sądzi, iż jest ona doskonała. Nie potrafi jednak ją za to ścierpieć. Dlatego też sądzi iż brak wad jest największą wadą.

Natsuko HitomiEdytuj

Natsuko jest najstarszą z sióstr Hitomi, zaraz po Yuriko. Ma dziewiętnaście lat i to właśnie ona głównie zajmuje się domem pod nieobecność matki. Katsumi uwielbia toczyć walkę ze swoją siostrą, jako iż Natsuko jest od niej starsza, ale za to słabsza dzięki czemu Katsumi zawsze wygrywa i czerpie z tego wielką satysfakcję.

Budo MasutaEdytuj

Katsumi nie potrafi znieść, iż jest on od niej silniejszy. Jeśli by mogła pokonałaby go tak, że dostał by krwotoku i by zginął. Katsumi bardzo się boi swojej myśli, ale nie potrafi zmienić zdania. (Ale.. łejt, łejt łejt... przecież z Osoro tak nie jest!!! Katsumi... przyznaj się... czujesz coś do Budo!!!)... Dobra! w rzeczywistości... granica między miłością, a nienawiścią jest NA PRAWDĘ cienka...

Osoro ShidesuEdytuj

Dziewczyny bardzo się ze sobą przyjaźnią. poznały się kiedy Katsumi miała 4 lata. Już wtedy była grupa delikwentów (Chociaż to były wtedy bardziej łobuzy siejące postrach w piaskownicy), a Katsumi bardzo się tym ekscytowała. pokazała innym do czego jest zdolna i im zaimponowała. Potem dziewczyny często się ze sobą spotykały i udoskonalały swoje umiejętności.

reszta osób z klubu sztuk walkiEdytuj

Katsumi lubi resztę osób ze swojego klubu. Zawsze i wszędzie jest gotowa do walki z nimi na zajęciach klubowych. Katsumi zawsze się tym ekscytuje i prawie zawsze wygrywa! (o ile tylko Budo nie będzie z nią walczyć.)

reszta delikwentówEdytuj

Katsumi bardzo lubi swoich dawnych przyjaciół, ale teraz już się z nimi tak często nie widuje jak kiedyś.

reszta uczniówEdytuj

Reszta uczniów wcale nie obchodzi Katsumi. To były w końcu kiedyś tylko jej worki treningowe... Teraz ta rola przeniosła się na Budo...

GaleriaEdytuj

Katsumi2
Katsumi3

Katsumi w Rinmaru

exportEdytuj

51**aa34.46.1.34.20.28.78.0.0.95_ab_ac_ba83_bb12.1_bc742.500.10.0.0.0_bd4_be193_ca56.0.40.75.9.9.9.9.3.0.60.80_da1.0.0.100_db_dd9.3.0.15.0.50_dh1.30.50.50.0_di6_qa_qb_dc0.1.1.1.1_eh1.49.100_ea34.49.49.49.0.0_ec21.67.49.49.49.22.70.0_ed3.42.1.1.49.49_ef13.2.30.49.49.49_eg13.2.30.49.49.49_r003.49.49.49.1.0.0.0.146.385.564.1_r012.49.49.49.2.0.50.50.134.377.506.0_fa4.50.65.60.10.65.56_fb7_fh_fc0.61.55.0.61.55.40.61.61.60.50.50_fj0.0.0_fd1.0.40.49.49_fe50.73_ff0000000000_fg0.69.56.0.0.1.0.0_fi_pa0.0.0.0.40.50.85.85.0.1_t00_pb_pc7.6.0.0.2.0.31_pd_pe_ga0_gb1_gc0.0_ge0000000000_gh_gf_gg_gd000000_ha100.100_hb49.1.44.70_hc1.43.0.1.43.0_hd60.1.54.68_ia_if_ib4.55.25.55.0.0.0.1.17.25.55.17.25.55.2_id_ic0.25.25.25.0_jc_ie_ja13.55.19.0_jb13.55.19.0_jd6.60.50.50_je6.60.50.50_jf_jg_ka7.0.59.59.0_kb7.0.59.59_kc_kd_ke_kf_la11.6.58.0.1_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of9.6.6.0.0_lc_m00_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj_ad0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

CytatyEdytuj

Masz jakiś problem? - jeśli do niej zagadamy i mam reputacje na -50 lub niżej, inspirowane wszystkimi Sebixami z podwórka.

...hm...co ty tutaj masz? blablabla... CO TO JEST!? - gdy jest w bibliotece i czyta historie Yuzuki.

MORDERCA! JAK CIEBIE DORWĘ POŻAŁUJESZ ŻE SIĘ URODZIŁAŚ! - jak zobaczy że kogoś zabijamy.

ZOSTAW TO COŚ! - gdy zobaczy nas z bronią.

CZEMU MASZ NA SOBIE KREW!? KOGOŚ ZABIŁAŚ!? - gdy zobaczy nas we krwi}}

....E!? CO Z TOBĄ JEST NIE TAK!? PSYCHOPATKA! - gdy zobaczy nas z niską psychiką.

NAWET DO MNIE NIE PODCHODŹ! NIE CHCĘ ABY MYŚLELI ŻE MAM CHORYCH PSYCHICZNIE ZNAJOMYCH! - gdy do niej zagadamy z niską psychiką.

...n...nie...dlaczego...ją...zabiłaś? tak niewiele... mi...pozostało... - gdy zabijemy na jej oczach Yuzuki.

...j...jak mogłaś...ona...ona...to moja siostra...prawie nikt mi już nie pozostał... - gdy zabijemy Tomomi.

...nikogo...już...nie mam... - gdy zabijemy i Yuzuki i Tomomi}}

...z...zostaw mnie...wiem...że to ty... - Jeśli zabijemy Yuzuki i Tomomi i do niej zagadamy.

...to byłaś ty... TO TY JĄ ZABIŁAŚ! ZOSTAW MNIE! DOPILNUJĘ ABY WSZYSCY SIĘ O TYM DOWIEDZIELI! NIE POZWOLĘ ABYŚ JESZCZE KOGOŚ SKRZYWDZIŁA! - jeśli do niej zagadamy po zabiciu Yuzuki albo Tomomi (ale nie dwie tylko jedną).

...ah...kiedyś...zawsze ona tutaj była - kiedy pójdzie do biblioteki, a zabiliśmy Yuzuki.

e!? jakim cudem jej tutaj nie ma!? muszę jej poszukać! - jeśli Yuzuki nie ma w bibliotece, a Katsumi nie wie że zginęła/została porwana/gdzieś sobie poszła.

...heh...kto by pomyślał że też kiedyś byłam Delikwentem! - Kiedy przechodzi obok delikwentów

...mm...lubię ser... - gdy je kanapkę z serem (robi to zawsze kiedy jest pora lunchu).

...jesteś urocza!... - do Tomomi kiedy widzi jak bawi się lalką.

"...UGH! jakim cudem on jest lepszy ode mnie! UGH!" - gdy widzi Budo.

CiekawostkiEdytuj

  • w jej szafce jest napisane: "zawsze wygrać"
  • kiedyś nagrywała na youtube ale mało osób ją oglądało
  • Katsumi nigdy nie przegrała do czasu aż walczyła z Budo.
  • kiedyś Katsumi była silniejsza od Osoro ale z czasem się to zmieniło.
  • Katsumi zawsze ma jakiś żart do opowiedzenia.
  • Katsumi nie umie przegrywać.
  • Katsumi gra w minecrafta.
    • ...Na hardzie...
      • ...Zgadnij ile razy przez to jej komputer wylądował poza domem...
  • Katsumi bardzo lubi ser.
  • W przypadku zabicia jednej lub dwóch z jej sióstr zaatakuje nas dopiero po jakimś czasie jak się "odetnie".
  • Chodzi do klasy 2-2.
  • Ta postać nigdy nie powinna się tutaj pojawić.
  • Lubi ser.