FANDOM

Kotołak - jedna z pięciu ras w świecie Prodigium.

Kotołaki mają swoich przedstawicieli w rządzie. Mają jednak mniej praw, niż wampiry i kotołaki.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Postać człowiekaEdytuj

Kotołaki z wyglądu zewnętrszengo przypominają człowieka. Są jednak niewiele niższe i smuklejsze od zwykłych ludzi.

Postać pół-kotaEdytuj

Kotołaki podobnie, jak wilkołaki potrafią się przemieniać w pół-zwierzę. W przeciwieństwie do wilkołaków, zmiana nie jest tak mocna.

Oczy kotołaków przypominają bardziej kocie, mają dłuższe paznokcie (podobne do pazurów) oraz kocie uszy i ogony.

Postać kotowataEdytuj

Kotołaki posiadają zdolność do przemieniania się w dużego kota. Zwykle są to tygrysy, pumy, lwy oraz lamparty. 

Od normalnego zwierzęcia, różnią się wielkością i zwykle kolorem oczów.

Zdolności kotołakówEdytuj

Posiadają wyostrzony wzrok oraz słuch. Są także szybsze i zwinniejsze od innych ras.

Jak było wspomniane, kotołaki potrafią się przemieniać w pół-koty oraz duże kotowate. Zwykle przemiana w pół-kota zachodzi samowolnie, lecz zwykle przez nieudaną próbę przemiany w dużego kota.

DietaEdytuj

Żywią się surownym mięsem oraz ludzkim jedzeniem.

Kotołaki w świecie ProdigiumEdytuj

Postacie Nataniellii do uniwersum/opowiadaniaEdytuj

  • Diana Iocus 

Postacie innych użytkownikówEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kotołaki nie są zbyt zamożne.
  • Znane są bardziej w środowisko kryminalistycznym, chociaż większość wybiera karierę policyjną.
  • Kocimiętka jest traktowana u kotołaków, jak narkotyk.
  • Są długowieczne - słabną po osiągnięciu 500 roku życia, a umierają między 600, a 700 rokiem życia.
  • Przestają się starzeć po osiągnięciu 45 roku życia.