FANDOM

Dzień dobry. - topowe powitanie do obcej osoby.

No elo, ped*y! - topowe powitanie do przyjaciół.

Nieważne, czy nazwiesz mnie niewrażliwym s*******m, liczy się tylko to, abym był wydajnym s*******m”. - Podstawowa myśl osób o jego typie osobowości według strony internetowej.

wow/zajebi*cie/no coś ty?/fascynujące/ok/o jeju/ łał/ rety! - Znudzony Kuro

Wiesz jak bardzo przynudzasz, czy mam ci to ukazać odchodząc? - Kiedy ktoś się nie zorientuje, że przynudza.

Wyglądasz dzisiaj ładnie. - Typowy komplement dla osób, z którymi nie jest blisko.

Wyglądasz dzisiaj zajebi*cie. - Typowy komplement dla osób, z którymi jest blisko.

Co tam czytasz? - Wścibski Kuro

Cichaj! Mi wszystko wolno! - Tłumaczenia Kuro

NOSZ KUR*A! - Wkurzony Kuro.

ODKUPIĘ! - Kiedy wkurzony coś rozwali.

Wszyscy umrzemy. - Przestraszony Kuro

Jesteś pijany. - Trzeźwy Kuro na imprezie.

Ile ty tam mówisz, że ma alkoholu we krwi? sześć promili? e tam, lej jeszczeeee. - Pijany Kuro na imprezie.

Nie wiem dlaczego umarł, panie policjancie. - Trzeźwy Kuro po imprezie.

Przepraszam proszę pana, ale, o tutaj, tak, odpiął się panu... - Kuro gdy zauważy u kogoś coś czego być nie powinno w przypadku osoby, z którą nie jest blisko.

Wyglądasz jak menel. - Kuro gdy zauważy u kogoś coś czego być nie powinno w przypadku ludzików, których lubi.

Wyglądasz jak przegryw. - Kuro, który zawsze powie o jedno zdanie za dużo.

No nie należysz do najwyższych ci powiem, stwierdziłbym nawet, że jesteś bardzo niski. - Typowy komplement ze strony Kuro.

Jeśli trafił do piekła, to tańczy z diabłem i jest najszczęśliwszy na świecie. - Cytat, który według Quizu powinien zostać umieszczony na jego grobie.

W przeszłości nazwałbym nią niską dziewczynę, która jest raczej drobna i ma małe piersi. Z przeciętną twarzą, brązowymi włosami oraz zielonymi oczami. Nigdy nie uznawałem tego za ładne, ani nikt tego za takowe nie uważał, ale miałem powody, aby nazwać dziewczynę z takim wyglądem ideałem. - Kuro o ideale kobiety.

Dziewczyna? Cóż... Gdybym miał opisać ideał dziewczyny, to powiedziałbym, o opalonej blondynce, z miseczką D, oraz długimi nogami, gdyż podobają się takie niestety większości, ale nie jest to zdecydowanie mój gust. - Kuro o ideale kobiety cz.2