FANDOM

Masza Fiodorowa - Pełnoletnia mieszkanka Anglii urodzona na terenie Moskwy w Rosji. Zamieszkuje głównie hotel w lesie gdzie za wynajem pokoju płaci pieniądzmi przysłanymi od jej wujka o prawdopodobnej mafijnej karierze...  Nowo poznanym przedstawia się jako "Margaritka" (z j. ros - Stokrotka). W dodatku sama na swoje utrzymanie dorabia po kryjomu jako asystentka Doktora Augusta Zygiela w jego eksperymencie.

KsywkiEdytuj

Które lubiEdytuj

  • Stokrotka
  • Mashnyua
  • Mashka
  • Babcia Mróz
  • Śnieżynka

Których nie lubiEdytuj

  • Mashuta
  • Komunistyczny mafioso

WyglądEdytuj

Pierwszy wyglądEdytuj

Masza od początku wyróźniała się niezwykle wysokim jak na kobietę wzrostem, czasami dorównując niektórym mężczyzną. Czasami zdarzało się że ja i z nim mylono przez fakt noszenia luźnych ubrań obraz braku kobiecego atrybutu jakim są piesi. Po za wzrostem wyróźniały ją puchate białe włosy sięgające do ramion i z zwykle zakrytym grzywką lewym okiem, a co do oczu to były one w barwie pomarańczy. Zwykle chodziła w byle czym, ale nigdy nie zdejmowała swego czarnego szalika.

Drugi wyglądEdytuj

Po pewnym incydencie Masza zapuściła głowy sięgające do łopatek i przefarbowała je na matowy brąz, w dodatku przestając zasłaniać oko. Pomarańczowy kolor tęczówek zastąpiła jasna, matowa czerwień soczewek. Jako dodatek zaczęła nosić w włosach dziwny kwiat podarowany jej przez Zygiela.

Obecnie Edytuj

Dziewczyna czując że już nie ma po co się ukrywać zmyła farbę z włosów które przez nią stały się poniszczone oraz przestała nosić soczewki. Ścięła trochę grzywkę by nie przeszkadzała jej wpadając do oczu. Ostatnio również zaczęła sobie rysować mazakami kwiatki na ciele za radą Augusta gdy ten widział, że ta zaczęła robić sobie blizny na rękach.

OsobowośćEdytuj

Rosjanka wykazuje sobą często dziwny i niezmącony niczym spokój, w każdej sytuacji zachowuje na twarzy lekki uśmiech i nie daje się ponieść emocją aż do przerwania jej hamulców moralnych. Kocha droczyć się z innymi do momentu gdy ci już zaczynają ją przeklinać, wprawia ją to w pewnego rodzaju zadowolenie. Uwielbia również opowiadać żarciki które wplątuje w swe wypowiedzi oraz rzucać sarkazmem na lewo i prawo nie czując się winną za to jeśli kogoś urazi. Masza jednak ukrywa fakt, że cierpi na depresje spowodowaną ciągłym poczuciem bycia niepotrzebną na tym świecie, często marzy o śmierci jednak za bardzo się boi by samej podjąć krok więc życie w nadziei że ktoś ją wyręczy kiedyś w tym. Idealnie to ukrywa i tylko nieliczni są tego świadomi, za to dla innych to pewna siebie, silna psychicznie i trochę dziwna dziewczyna. W dodatku to inteligentna osoba która uwielbia zagadki które można odkryć. Czasami zdarza jej się pomatkować albo robić wrażenie jakby wyrwała się  ruskiej mafii.

ZainteresowaniaEdytuj

Powieści kryminalneEdytuj

Młodą rosjankę jakoś zawsze ciągnęło do opowieści o detektywach na tropie morderców czy mistrzów sztuki zła. Może to wyjaśniać czemu w pewnym momencie swojego życia zaczeła angażować się w pomniejsze śledztwo, (jednak nie z tylko tego powodu.) a w swoim pokoju posiada całą biblioteczkę wypełnioną pozycjami z tego gatunku od tych bardziej znanych autorów do pomniejszych.

Broń palnaEdytuj

Masza od małego miała z nią pewien kontakt. Zawsze lubiła patrzeć gdy ktoś strzelał z pistoletu, a nawet udawało jej się namówić członka rodziny czy grupy wujka by jej pokazał jak się z niej strzela. Obecnie ma małą kolekcje kilku rodzai pistoletów oraz jeden przy sobie którego nie zostawia nawet na moment.

SpanieEdytuj

Tu nie trzeba zbytnio się wytężać by to opisać, Masza po prostu lubi spać i najlepiej długo pod ciepłą kołdrą w wyciszonym pomieszczeniu bez słyszenia jak za ścianą ktoś kopuluje czy się mordują. jednak przez fakt, że ostatnim czasy zaczęła cierpieć na bezsenność bierze tabletki nasenne aby móc tak odpoczywać.

Koszykówka Edytuj

= do rozwinięcia =

PreferencjeEdytuj

Upodobania doEdytuj

  • Niskich osób.
  • Grzańca.
  • Ciepłych miejsc.
  • Lata.
  • Ciemnych ubrań.
  • Pitbulli i buldogów angielskich.
  • Swetrów.

Awersja doEdytuj

  • Zabierania jej szala.
  • Wytykania jej przeszłości narodu.
  • Gotowanej marchewki.
  • Geografii.
  • Życia.
  • Kłamstw.
  • Rasistowskich żartów.

UmiejętnościEdytuj

  • Sprawnośc fizyczna.
  • Zachowanie spokoju.
  • Dedukcja, logika oraz spotrzegawczość.
  • ​​​​Język angielski oraz rosyjski.
  • Posługiwanie się bronią palną.

Biografia skrócona Edytuj

= do rozwinięcia =

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

O jej rodzicach nic nie wiadomo, wiemy za to że większość czasu wychowywał ją wujek o możliwych problemach z prawem. Masza docenia starania mężczyzny by zapewnić jej godne życie oraz fakt, że się nią zaopiekował. Za to dziewczyna jest oczkiem w jego głowie i nawet drobna zniewaga w jej kierunku doprowadza go do złości.

August ZygielEdytuj

Poznała go tuż po ukończeniu szkoły gdy szukała pracy, nawet jeśli by by mieli jej płacić najniższą krajową. Od razu można by powiedzieć, że jakimś cudem odnaleźli wspólny język mimo tak różnych charakterów, a ten chcąc jej pomóc w dorosłym życiu zaproponował pracę jako jego asystentka w projekcie nad którym pracował na co ta od razu się zgodziła. Ta dwójkę łączy wyraźna relacja "rodzic-dziecko" gdzie dziewczyna Zygielowi przypomina jego syna.

CiekawostkiEdytuj

  • Masza jest aseksualna i biromantyczna.
  • Gdy nie chce by ktokolwiek ją rozumiał, mówi w ojczystym języku.
  • Obchodzi urodziny 24 stycznia.
  • Nienawidzi noszenia spódnic czy sukienek, uważa je za strasznie niewygodne podczas biegania.
  • Początkowo powstała do pewnego roleplay odbywającego się w szkole.
  • Uwielbia muzykę folkową swojego kraju.
  • Jej ulubiona herbata to bawarka.
  • W podstawówce dwa razy nie zdała do następnej klasy.
  • W momencie gdy coś planuje, zawsze ale to ZAWSZE przeciera ręce.
  • Bije od niej chłodem.
  • Zwykle Masza chodzi w swetrach z długimi rękawami, które jak na ironię sięgają jej za łokcie, o ile ich się nie przerobi.
  • Jej ulubione zwierzę to świstak.
  • Wierzy w horoskopy.
  • Za swoją ukochaną bajkę uważa "Dziadka do orzechów" w animowanej wersji z czasów związku Radzieckiego.
  • Zgryza skórę z warg gdy się denerwuje.
  • Na urodziny dostała od Augusta rosyjską pozytywkę która do dziś stoi na komodzie w jej pokoju.

GaleriaEdytuj