FANDOM

Pokażę ci teraz magię, spójrz. Tadam! Nie mam rąk!

Ne'teotl - Kapelusznik, cukiernik. 

WyglądEdytuj

Jest wysokim, szczupłym mężczyzną. Jego skóra jest jasna, ale nie blada. Włosy natomiast długie, związane na środku, koloru białego, z lekkim, czarnym ombre.  Nosi na głowie biało-czarny cylinder z czerwoną wstążką. Nakrycie głowy zasłania jego oczy, których tak właściwie nie ma (same oczodoły) i wzrok zastępuje duże oko na samym środku cylindra. Kiedy chce coś zobaczyć, żrenica porusza się. Tęczówka ma krwisty kolor. Niestety, nie może używać tego ciągle, ponieważ ceną za to, jest potrzeba snu. Im dłużej używa oka, tym tyle czasu musi odespać.  Jego ubranie to coś w stylu zwykłego, biało-czarnego kimono związanego czarnym pasem. Na ramionach ma czarno-białe nakrycie wraz z kołnierzem. Rękawy kimono prawie zawsze zakrywają jego dłonie, na których dodatkowo ma białe rękawiczki. Zakrywa je do tego stopnia, że nawet łapie przedmioty przez rękawy. Buty to zwykłe, czarne sandały.  Na jego twarzy praktycznie zawsze widnieje szeroki uśmiech, przez co widać jego czyste, białe zęby.

CharakterEdytuj

Ne'teotl jest strasznie niezdarną osobą, ale wiecznie uśmiechniętą. Nie używa oka na cylindrze ciągle ze względu na "cenę", przez co chodzi z wyciągniętymi do przodu rękami, by na coś nie wpaść. Niestety, nie działa to zbyt dobrze i często wpada na ludzi, których od razu przeprasza i jako rekompensatę, zaprasza na herbatę. Nie lubi mówić o sobie i zawsze znajdzie jakąś wymówkę, żeby tego uniknąć. Tak samo nie przepada na poleganiu na kimś, kto by ciągle mu pomagał. Uważa, że nawet bez wzroku może robić to co lubi, czyli szyć, gotować i piec. Co za tym idzie, jest bardzo ambitny i ktoś, kto nie zna go zbyt dobrze, nigdy by tak o nim nie pomyślał. Ale przez takie jego myślenie, niestety nie wszystko dobrze idzie po jego myśli. Często parzy się w ręce wrządkiem lub kaleczy igłą. To głównie dlatego nie pokazuje nikomu rąk, by się do tego nie przyznać.  Bardzo rzadko się denerwuje, a jak już do tego dojdzie, odgryzie się, by po tym od razu zapomnieć co zaszło. Nie żywi do nikogo większej urazy, nieważne kto i jak by go zdenerwował lub obraził.  Nie kręcą go miłosne relacje między innymi ludźmi, także jest aseksualny i aromantyczny. Jednakże, jeśli komuś się w końcu uda mu to odmienić... Może być panromantyczny. Niestety, jest bardzo tępy w te sprawy, więc łatwo nie jest. Mimo tego ma duży szacunek do kobiet, a mężczyzn traktuje jak równych sobie. Jest też miły dla dzieci i często daje im cukierki.  W swoim domu nie potrafi zadbać o porządek, przez co wszędzie walają się jakieś papierki lub podłoga jest mokra. Ma też nieszczęsny przypadek zbieractwa różnych rzeczy. Kocha herbatę i może ją pić całymi dniami.

HistoriaEdytuj

Jego pamięć sięga chwil, w których w wieku dziesięciu lat uwierzył w fałszywe słowa wiedźmy, która powiedziała, że jeśli pomoże jej uzbierać grzyby, ona da jego rodzinie dużo pieniędzy na rozwinięcie interesu sprzedaży kapeluszy. Niestety, zamiast tego, brutalnie wyrwała mu oczy. To wywarło u niego traumę i pierwsze parę dni nie był w dobrym stanie psychicznym, na szczęście jego rodzice mu pomogli z tego wyjść, ale nie wierzyli, że jeszcze kiedykolwiek zdoła coś zrobić bez wzroku. On jednak chciał dalej robić to do czego został stworzony i z pomocą matki, która znała się na magii, uszył swój dotychczasowy cylinder, z którym jest bardzo związany. W wieku 16 lat postanowił wyprowadzić się od rodziców i przez bardzo długi czas żył sam. Nie wie, co dzieje się z jego rodziną jak i całym poprzednim miejscem zamieszkania i nigdy jeszcze nie planował odwiedzin. 

UmiejętnościEdytuj

SzycieEdytuj

Jak już wspomniano, szyje. I jako iż jest kapelusznikiem, szyje kapelusze. Wychodzą mu bardzo dobrze i sprzedaje je innym ludziom. 

Gotowanie i pieczenieEdytuj

Lubi gotować i piec. Zwykle robi to dla siebie i według niego wszystko jest pyszne. Piecze ciasta, które również sprzedaje innym ludziom albo jak kogoś do siebie zaprosi. Ale rzadko się to zdarza.

Znikające ręceEdytuj

Kiedy chce komuś odwrócić uwagę od swoich prywatnych spraw albo od pytania, dlaczego zakrywa ręce, potrafi zrobić tak, że znikają. Robi to w ten sposób, iż unosi je, po czym spuszcza jeden rękaw, a potem drugi. Rąk magicznie nie ma i można snuć teorię, że w tym czasie znajdują się w jego cylindrze. Gdy wsunie z powrotem rękawy, ręce wracają. Łatwo to wiadomo, ponieważ może coś złapać. 

CiekawostkiEdytuj

  • Boi się lekarzy
  • Ma słabość do wszystkich królików, jak i zajęcy.
  • Na śniadanie zawsze wcina pełno czekoladek albo cukierków
  • Na ogół nie jest zboczony, ale zna pełno takich tekstów, którymi może się pochwalić, kiedy jest zdenerwowany.
  • Nie umie pływać

CytatyEdytuj

A gdyby ktoś zdjął ci nagle stanik, byłabyś zadowolona?
Ochhh!! Przepraszam, że na panią wpadłem!!! Może na przeprosiny, da pani zaprosić się na herbatkę?