FANDOM

Nicole
Nicole to postać z fandomu "Fineasza i Ferba", stworzona przez Sarę124.

OpisEdytuj

Mówcie mi Nicol. - Nicole

Nicole Strong pochodzi z odległej przyszłości. Jest metyską. Fineasz i Ferb poznali ją podczas podróży w czasie, w drugim odcinku opowiadania "...i Nicol". Dziewczyna ma bardzo twardy charakter. Od najmłodszych lat była szkolona na wojowniczkę. Wychowała się w bardzo dziwnych czasach, czego dowodem jest to, że od piątego roku życia, chodziła w butach na koturnie (przez co obecnie nie potrafi chodzić w butach na płaskiej podeszwie; nawet biega i walczy na obcasach/koturnach). Dziewczyna nigdy nie rozstaje się ze swoim elektrycznym mieczem dwustronnym - nawet po zamieszkaniu w czasach Fineasza i Ferba, nosiła go przy sobie. Nie było to trudne, gdyż broń można z łatwością złożyć (po "metamorfozie" miecz przybiera postać małego, płaskiego kółeczka). Dziewczyna także nienawidzi zdrobnień i przezwisk, lubi kiedy inni nazywają ją po prostu "Nicol".
Jej odpowiedniczką z drugiego wymiaru jest Cola Strong.

WyglądEdytuj

To Nicole Strong, ich przywódczyni. Mówią, że jest najpiękniejszą dziewczyną na świecie, podobno jak mrugnie oczkiem, chłopak traci rozum. Kiedy walczy bez kasku chłopak nie może skupić na zabiciu jej, lecz wciąż spogląda na jej słodkie usta i błyszczące czarne oczy. - nienazwany żołnierz w odcinku "Irving z przyszłości"

TwarzEdytuj

Nicole ciemną karnację, okrągłą twarz, w której można dostrzec japońskie rysy. Ma duże brązowe oczy, lekko zadarty nos i malinowe usta. Jej powieki są zawsze pochylone do dołu, co dodaje jej pewnego uroku.

WłosyEdytuj

Jej włosy są naturalnie proste, koloru czarnego. Sięgają jej poniżej ramion. Ponadto dziewczyna ma grzywkę.

FiguraEdytuj

Nicole ma szczupłą i zgrabną figurę. Jest umięśniona, jednak to jej ani trochę nie pogrubia.

WzrostEdytuj

Nicole jest niskiego wzrostu (jak na swój wiek). Nawet buty na koturnie i obcasie, nie powodują, że staje się równa (a co mówić wyższa), od swoich przyjaciół.

UbiórEdytuj

Współczesność Fineasza i FerbaEdytuj

Nicole zazwyczaj ubiera się w jasnożółtą bluzkę na ramiączka. Na nią zakłada ciemno-zieloną zapinaną bluzkę na krótki rękaw. Nosi buty na koturnie i dżinsowe rybaczki.

PrzyszłośćEdytuj

W przyszłości Nicole nosiła ciemno-czerwony strój komandoski odsłaniający jej prawą rękę. Włosy związywała w kucyk. Buty nosiła także na koturnie, z tą różnicą, że miały pół-metrową podeszwę. Na sobie nosiła także, przezroczystą "folię", która chroniła ją przed promieniowaniem UV lub zimnem na obcych planetach.

GaleriaEdytuj

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

OsobowośćEdytuj

- Ale to nieważne. - powiedziała. Jej ton głosu zmienił się na zaskakująco słodki. - I tak was teraz zabiję. - powiedziała słodziutkim tonem głosu, a następnie, ten ton przemienił się we wściekły. - Zobaczycie, że ze mną się nie zadziera! - fragment odcinka "Irving z przyszłości"

DzielnaEdytuj

Nicole nie jest płochliwą i wrażliwą dziewczyną. Niczego się nie boi. Mimo, że jest młoda, ma za sobą wiele przeżyć, po których niewiele osób byłoby w stanie normalnie funkcjonować.

WrednaEdytuj

Strongówna bywa dumna i pogardliwa. Uważa się za wielce mądrą i bardzo często innych ma za idiotów. Nie boi się powiedzieć nikomu prawdy prosto w twarz. Jest twarda i nie dopuszcza do tego by inni z niej szydzili. Jeśli ktoś taki się znalazł, natychmiast kończył jako trup. Dzięki swojemu silnemu charakterowi, Nicole wyrobiła sobie bardzo pozytywną opinię. Ludzie wiedzą, że nie należy jej podskakiwać. Dzięki temu jest szanowana i zdobywa wielu przyjaciół.

Pewna siebieEdytuj

Nicole zawsze dąży do celu i jest pewna swej wygranej. Nigdy nie odniosła porażki. Jest nie tylko sprawna fizycznie, ale także inteligentna. Zawsze dąży do zdobycia zamierzonego celu. Uważa się też za najpiękniejszą kobietę na świecie i dużo osób zgadza się z tą opinią.

SprytnaEdytuj

Brunetka jest zazwyczaj prawdomówna, jednak potrafi doskonale kłamać i często wykorzystuje tą zdolność do zdobycia tego na czym jej zależy. Potrafi doskonale odnaleźć się w towarzystwie i każdej sytuacji.

PrawdomównaEdytuj

Nicole nie okłamuje ludzi. Zawsze stara się uświadomić im na czym stoją. Przykładem jest to, że miała wielu chłopaków, jednak na niewielu z nich jej naprawdę zależało. Pozostali doskonale wiedzieli na czym stoją i mieli świadomość, że dziewczyna w każdej chwili może z nimi zerwać. Innym przykładem jest, kiedy Stephanie uznała ją za dziewczynę Ferba.Źródło Nicoli bardzo się to nie podobało i chciała uświadomić dziewczynę jak jest naprawdę, jednak nigdy nie miała okazji tego zrobić. Nicole potrafi także powiedzieć komuś w twarz, co o nim myśli. Najlepszym tego przykładem jest, kiedy pokłóciła się z Izabelą po przeczytaniu jej pamiętnika.Źródło

PomocnaEdytuj

Nicole jest wredną i dumną osobą, ale to nie znaczy, że nie potrafi pomagać. O tej pozytywnej cesze charakteru dowiadujemy się już w drugim odcinku. Dziewczyna choć niezbyt dobrze poznała paczkę Fineasza i Ferba, była gotowa uratować ich życie, choć wiedziała, że tym samym ryzykuje swoje własne. Oznacza to także, że dziewczyna nie znosi niesprawiedliwości i właśnie najczęściej w takich przypadkach jest gotowa pomagać. Dziewczyna pomogła Izabeli i Fineaszowi wrócić do siebie, po tym jak ich związek się rozpadł. Źródło Pomogła Dundersztycowi wyjść zwycięsko podczas kłótni z Rodneyem. Źródło A nawet uratowała Izabeli życie. Źródło

Zła i dobra jednocześnieEdytuj

Dziewczyna urodziła się w niepewnych czasach. Od najmłodszych lat była szkolona na wojowniczkę. W pewnym momencie swojego życia, postanowiła być najlepsza, najpiękniejsza i najsilniejsza ze wszystkich. Bez problemu udało się jej osiągnąć upragniony sukces. Została dziewczyną dowódcy sił zbrojnych do których należała, miała też swój własny oddział. Bez wyrzutów sumienia potrafiła mordować ludzi, nawet takich którzy nie zrobili nic (z jej punktu widzenia) złego.
Charakter Nicole odmienił się kiedy poznała paczkę Fineasza i Ferba. Stało się to po zerwaniu z jej chłopakiem, więc dziewczyna początkowo chciała wykorzystać ich do zemsty na byłym. Ponadto dziewczyna chciała znaleźć sobie też nowego chłopaka. Fineasz, Ferb i Baljeet nie spełnili jej wymagań, więc dziewczyna upatrzyła sobie wybranka w Bufordzie. Zapragnęła go lepiej poznać i wkrótce ich znajomość przerodziła się w uczucie. Dzięki temu jej serce nieco zmiękło. Dziewczyna nie straciła swojej pewności siebie, dumy, ani pogardliwości, jednak szydzenie z innych i wywyższanie się nie przynosi jej takiej satysfakcji jak kiedyś.

Umiejętności i zainteresowaniaEdytuj

Walka wręczEdytuj

Ta dziewczyna miała sześć lat kiedy przeprowadziła egzekucję. To oznacza, że od najmłodszych lat była szkolona na żołnierza. Teraz jest prawdopodobnie bardzo dobrą zabójczynią. - fragment odcinka "Irving z przyszłości"

Nicole od najmłodszych lat była szkolona na wojowniczkę. Przywiązywała wielką wagę do treningów i nauki. Dziewczyna jest wprawnym żołnierzem. Potrafi świetnie strzelać z pistoletu czy lasera, ale najchętniej walczy swoim elektrycznym mieczem dwustronnym.

Wzbudzanie poczucia winyEdytuj

Dziewczyna z łatwością potrafi wzbudzać w ludziach poczucie winy. Najczęściej wykorzystuje ten "dar", kiedy wie, że zrobiła coś nie tak, a próbuje zwalić winę, na tego kto ją oskarża. Zazwyczaj udaje jej się to bez problemu, wyjątkiem jest jej kłótnia z Dundersztycem, w odcinku "Bitwa i psychol" po tym jak mężczyzna dowiedział się, że Strongówna pochodzi z przyszłości.

KłamanieEdytuj

Nicole zazwyczaj nie kłamie, ale to nie oznacza, że nie potrafi tego robić. Dziewczyna stara się kłamać tylko wtedy, kiedy ma to pomóc jakiejś osobie, na której jej zależy lub ma to przynieść jej samej korzyści. Dobrym tego przykładem jest, kiedy okłamała Rodneya, że jest córką Dundersztyca, bo tamten naśmiewał się, że Heinz nie ma syna do pomocy (tak jak on ma Orvilla), tylko jakąś asystentkę.Źródło

Śpiew i taniecEdytuj

Dziewczyna ma piękny głos. Od najmłodszych lat potrafiła układać piosenki i je prezentować. Posiada też umiejętności taneczne, dlatego swoje występy prezentuje śpiewając i tańcząc jednocześnie. O tym, że potrafi świetnie tańczyć, możemy się przekonać już w odcinku "Irving z przyszłości", kiedy razem z Ferbem, prezentuje występ taneczny na swojej asteroidzie. O tym jak dobrą jest tancerką przekonujemy się kiedy pokonuje Stephanie (która wygrała występ w teledysku BettystŹródło), po tym jak założyły się, która lepiej tańczy.Źródło

HistoriaEdytuj

Nicole ma bardzo dobrą pamięć do dat. Dziewczyna uwielbia historię i zna na pamięć biografie różnych ważnych (w czasach, z których pochodzi) osób. Zna też miejsca i daty ważnych wydarzeń. Lubi też popisywać się swoimi umiejętnościami, co można zauważyć w odcinku "Irving z przyszłości", kiedy oprowadza paczkę Fineasza i Ferba po muzeum.

Amputowana rękaEdytuj

W wieku siedmiu lat Nicole straciła w walce prawą dłoń. Zakażenie przedostało się do ramienia, jednak lekarzom udało się je usunąć, niestety tylko do łokcia. Pozostałą część ręki, Nicoli odcięto. Zastąpiono ją metalową (dodam też, że ten metal jest niezniszczalny), którą dziewczyna może przemieniać w różne rzeczy:

  • "Zwykła ręka" - ręka wyglądająca normalnie. Jedyną różnicą jest to, że skóra jest sztuczna, a pod nią skrywa się metal. Kolor sztucznej skóry automatycznie dostosowuje się do koloru prawdziwej skóry.
  • Ręka z metalu - od normalnej ręki różni się tylko tym, że widać iż jest zrobiona z metalu.
  • Laser - laser o ogromnej mocy. To w co trafi zamienia natychmiast w proch. Dopiero wiele lat później, wynaleziono tarcze, które mogły przed nim chronić.
  • Nie-wiadomo-co (przez Nicolę zwane też "pająkiem") - ręka staje się krótsza i zmienia się w pół-koło do którego są przyczepione cztery "palce" wyglądające jak połączone ze sobą ostrosłupy i stożki.
  • Piła - koło zębate, które może przybrać ogromną prędkość i mieć to samo zastosowanie co piła.
  • "Wąż" - ręka przybiera postać bardzo długiego sznuru z metalu.

BiografiaEdytuj

Fragmenty dotyczące wczesnego życia Nicol (zanim przeniosła się do 2014 roku) są zawarte w odcinkach "Historia Nicol" oraz "Historia Nicol - ciąg dalszy". Pojawiają się także w formie retrospekcji w odcinku "Bitwa i psychol".

Nicol urodziła się w 4541 roku na księżycu Jowisza - Callisto. Wychowała się w czasach wojny. Stała się świetną wojowniczką i zawodową morderczynią. W wieku 7 lat straciła prawą rękę, którą zastąpiono metalową protezą. W wieku 10 lat poznała miłość swojego życia - Mike'a, który zginą na wojnie. Od tej pory stała się jeszcze groźniejsza i bezwzględna. Wszystko zmieniło się, kiedy w wieku piętnastu lat poznała Fineasza i Ferba. Więcej na ten temat w opowiadaniu "...i Nicol".

Proces powstawania NicolEdytuj

Pomysł na utworzenie Nicol zrodził się wraz z premierą (w USA) filmu "Fineasz i Ferb: Podróż w drugim wymiarze".

Kiedy dowiedziałam się o tym, że powstanie film pełnometrażowy na podstawie "Fineasza i Ferba" (tzn. "Phineas and Ferb: across the second dimension"), miałam ogromną "fazę" na ten serial. Zawsze lubiłam klimaty sci-fi, a w tym filmie miały się pojawić podróże do innych wymiarów. Przed światową premierą tego filmu miałam sen o Fineaszu i Ferbie, o tym, że odbyli podróż do innego wymiaru. Niestety nie pamiętam tego snu, wiem tylko, że była tam ukazana historia Dundersztyca (nie wiem jak ona wyglądała, niestety tego nie pamiętam) i pojawił się w tym śnie Jake Flynn. Nie wiem czy był potomkiem Fineasza, czy też jakimś złym chłopakiem z innego wymiaru. Nie pamiętam też, czy w tym śnie pojawiła się Nicol. Wiem tylko, że to właśnie ten sen zainspirował mnie do jej utworzenia.

Jakiś czas później, zaczęłam w swojej głowie wymyślać historie. Tworzyłam w głowie charakter Nicoli i wymyśliłam w jaki sposób mogłaby się pojawić w serialu. Tę pierwszą historię, którą wymyśliłam dość dawno (bo w 2011 roku) opisują pierwsze trzy odcinki opowiadania "[...i Nicol]]". Zanim zaczęłam pisać swój fanfik, minęło trochę czasu. Z początku nie miałam ku temu motywacji, wszystkie historie powstały w mojej głowie. Dopiero potem dowiedziałam się o istnieniu portalu "deviantart" i zobaczyłam, że wiele osób publikuje tam fanfiki. Wtedy i ja postanowiłam stworzyć swój.

Planowałam, by w opowiadaniu o Nicoli, Fineasz i Izabela byli parą, więc postanowiłam najpierw napisać opowiadanie o tym jak nią zostali. W ten sposób zaczęłam pisać "Fineasz i Ferb po trzynastce". Nie chciałam tego publikować, dopóki nie napisałabym całego opowiadania. Po napisaniu kilku rozdziałów, stwierdziłam, że muszę też przelać na papier pomysły dotyczące opowiadania o Nicol (bałam się, że wylecą mi z głowy). Zaczęłam to pisać chyba na początku 2012. Dopóki nie skończyłam pisać FiFpo13, pisałam dwa opowiadania na raz.

Jak zaczęłam pisać opowiadanie o Nicol, miałam już wymyślony charakter dla niej, pozostawał tylko wygląd. Chciałam określać ją mianem "najpiękniejszej dziewczyny na świecie", więc postanowiłam wzorować jej wygląd na aktorce Brendzie Song (gdyż swego czasu ona była dla mnie wzorem piękności). Tak więc stwierdziłam, że Nicol będzie dziewczyną pochodzenia amerykańso - japońskiego. Początkowo miała być także pochodzenia hinduskiego - miało to tłumaczyć jej ciemny kolor skóry i powieki pochylone do dołu (zobacz: link) - ostatecznie zrezygnowałam z tego pomysłu.
Z początku nie znałam słowa "metyska", dlatego by jak najlepiej opisać wygląd Nicoli, pisałam o niej "japonka o dużych zielonych oczach". Z początku chciałam, by Nicola miała zielone oczy, gdyż w serialu jest mało osób o tym kolorze oczu. Innym powodem jest to, że dziewczyna Dundersztyca miała ten kolor oczu, co bardzo fajnie wyglądało w tej kreskówce. Zrezygnowałam z tego koloru oczu, kiedy utworzyłam Stephanie. Wtedy postanowiłam dać Nicoli brązowe oczy - lepiej do niej pasowały. Czarne, proste włosy dostała, dlatego, że ja zawsze chciałam takie mieć. Grzywkę ma dlatego, że w tym czasie, kiedy ją wymyśliłam, grzywki były modne.

Nicol jest niska, dlatego, że nie chciałam dawać jej samych zalet w wyglądzie, musi posiadać też jakieś wady, prawda?

Z początku w swoich opowiadaniach opisywałam Nicolę, jako "najpiękniejszą dziewczynę na świecie". Później z tego zrezygnowałam i kiedy zaczęłam publikować swoje opowiadania, pozmieniałam te zdania na "jest jedną z najpiękniejszych dziewczyn jakie kiedykolwiek widzieli".

Imię nadałam jej od hiszpańskiego wyrażenia mi corazón (zasłyszanego w "Cziłale z Beverly Hills"), które oznacza "moje serce". Ilekroć słyszałam to wyrażenie, słyszałam "Nikola Son", co za skutkowało takim, a nie innym imieniem.

Nazwisko początkowo miało brzmieć "Song", od nazwiska aktorki, której rysami twarzy się wzorowałam przy tworzeniu Nicol. Słowo "song" oznacza 'piosenka", z tego powodu Nicol ma ładny głos. Potem przerobiłam to nazwisko na "Strong", nie wiedząc nawet, że po przetłumaczeniu oznacza ono "silny". Teraz, kiedy to wiem, nie żałuję tej zmiany, bo to nazwisko lepiej pasuje do Nicol.

Nicol walczy elektrycznym mieczem dwustronnym, który podświadomie wzorowałam na mieczu świetlnym z "Gwiezdnych Wojen", których jestem olbrzymią fanką.

Nicol przyjaźni się z Dundersztycem, dlatego, że on przyśnił mi się w tym śnie wspomnianym na początku.

Nicol pochodzi z przyszłości, bo... niestety już nie pamiętam dlaczego. Zawsze lubiłam klimaty sci-fi, więc inne pochodzenie nie wchodziło w grę.

Nicol urodziła się na Callisto, dlatego, że zawsze interesowałam się astronomią, a ten księżyc Jowisza jest moim ulubionym księżycem. Warto obejrzeć sobie jego zdjęcia w googlach. Callisto przypomina ogromny kryształ (właśnie dlatego tak bardzo go lubię).

Nicol jest moją ulubioną postacią i pierwszą jaką wymyśliłam (choć na Wiki opublikowałam ją dopiero jako ósmą - zaraz po Shiri Flynn, Justinie Flynn, Joe Brownie, Katrin, Stephanie, Dylanie i Cate Blue).

Nie pytajcie dlaczego jest z Bufordem, sama tego nie wiem. To chyba dlatego, że ilekroć zobaczyłam jakieś wymyślone postaci, wszystkie były przeznaczone, albo na rywalki Izabeli, chcące zdobyć serce Fineasza, albo dla Ferba (bo skoro Fineasz ma dziewczynę, to i Ferb musi takową mieć). Większość osób piszących fanfiki, nie interesowała się ani Baljeetem, ani Bufordem. Nicolę przeznaczyłam dla Buforda właśnie dlatego, że zainteresowanie Baljeetem pojawiało się już w odcinkach serialu (Mishti, Ginger, Wendy), a dla Buforda nie było żadnego wątku miłosnego (nie licząc Brigitte, ale ona pojawiła się później, niż ja wymyśliłam Nicol). Poza tym Buford lepiej pasował do Nicoli, niż Baljeet.

To chyba tyle, jeśli chodzi o Nicol. Charakter ma taki, a nie inny, gdyż ja sama jestem dość nieśmiałą osobą, dlatego pragnęłam by moje postaci były silne, niezależne i pewne siebie. Dlaczego jest morderczynią? Sama tego nie wiem. Pewnie dlatego, że naoglądałam się za dużo sci-fi.

Najważniejsze relacjeEdytuj

Buford Van StommEdytuj

[1]Nicole i Buford poznali się w 4556 roku, w odcinku "Irving z przyszłości". Z początku nic nie wskazywało na to, że będą razem. Ich relacja zamienia się w coś głębszego pod koniec odcinka "Chodzi o czas!", kiedy to Nicol proponuje Bufordowi taniec. Od tego czasu, chłopak postanawia ją poderwać. Ich relacja stopniowo zaczyna rozkwitać. W odcinku "Randka" udają się na pierwszą randkę. Oficjalnie zostają parą w odcinku "Ten wyjątkowy", kiedy to dochodzi do ich pierwszego pocałunku.

Nicole o BufordzieEdytuj

Podczas całej drogi Buford starał się jej zaimponować opowiadają o sobie. Nie bardzo ją to ciekawiło, choć zainteresował ją fakt, że Buford jest łobuzem. - fragment odcinka "Irving z przyszłości"

Nicole z początku nie była zainteresowana Bufordem. O wiele bardziej podobał jej się Fineasz.

Zaczęła zwracać na niego uwagę dopiero po podróżach w czasie w odcinku "Chodzi o czas!", gdzie widzi, jak pięcioletni Buford załatwia o wiele od siebie starszego łobuza. Nicol otworzyła usta z wrażenia. Przyjrzała się chłopcu uważniej i zobaczyła, że to... Buford!
"Łał! Wspominał, że jest łobuzem, ale nie spodziewałam się po nim czegoś takiego! Muszę go lepiej poznać!" - pomyślała i wskoczyła do wehikułu. - fragment odcinka "Chodzi o czas!"

Pod koniec tego odcinka, na balu z okazji rozpoczęcia lata Nicol proponuje mu wspólny taniec. Już wtedy zaczyna coś pomiędzy nimi iskrzyć.

Od tej pory, Buford często zabierał Nicol na randki. Ich związek rozkwitał. Nicoli bardzo się to podobało. Lubiła spędzać czas z chłopakiem, wprawiało ją to w dobry humor. Dziewczyna świetnie się z nim dogaduje i lubi z nim rozmawiać. Buford staje się dla niej "kimś wyjątkowym", jak sama nazywa go w odcinku o tym samym tytule.

Buford o NicolEdytuj

- Nom. Dziewczyna jest mądra. - dodał Fineasz.
- I odważna. - powiedział Baljeet.
- I piękna... - dodał Buford. - fragment odcinka "Irving z przyszłości" Buford kiedy tylko zobaczył Nicol, zauroczył się w niej. Starał jej się w jakiś sposób przypodobać, opowiadając jej o sobie kiedy spacerowali po muzeum.Źródło Na jego nieszczęście Nicole była zauroczona Fineaszem.

Jednakże w odcinku "Chodzi o czas!", na balu z okazji rozpoczęcia lata, Nicole proponuje Bufordowi wspólny taniec. Chłopak jest szczęśliwy z tego powodu i chce ją pocałować. Dziewczyna nie pozwala mu na to, nie zniechęca to jednak Buforda, gdyż Nicol nazywa go wyjątkowym: - Całowałaś się ze wszystkimi oprócz mnie.
- Tak.
- To znaczy, że... - chłopak nastawił się do pocałunku, jednak Nicol zatkała mu usta palcem.
- Nie tak prędko. Ty jeszcze trochę poczekasz. Muszę cię lepiej poznać.
- Hej! Ich nie musiałeś poznawać!
- Powinieneś się cieszyć. Wygląda na to, że jesteś wyjątkowy. - fragment odcinka "Chodzi o czas!"

Od tego czasu chłopak stara się jak najlepiej zbudować ich relacje. Zaprasza ją na randki, daje liściki, kokietuje ją, wychwala i podrywa na różne sposoby. Jest szczęśliwy kiedy dziewczyna spędza czas w jego towarzystwie. Chłopak ją uwielbia i cieszy się, kiedy Nicol 'oficjalnie' zostaje jego dziewczyną. Chłopakowi bardzo na niej zależy. Czasem nawet zapomina kim Nicol była w przyszłości i martwi się o nią. - No bo słyszałem... podobno na najwyższym piętrze... podobno właścicielem tego budynku jest jakiś szaleniec.
- No i?
- No i podobno często dochodzi tu do wybuchów.
- Podobno. - powtórzyła cicho Nicol. - Dobra, poczekaj tu na mnie. Zaraz przyjdę.
- Ale...
- Daj spokój, nic mi nie będzie! Mi?! Zapominasz kim naprawdę jestem? - fragment odcinka "Mieszkanie"

Chłopak jest troskliwy i opiekuńczy w stosunku do niej. Bardzo mu na niej zależy.

Jake FlynnEdytuj

Jake i Nicol poznali się w wieku pięciu lat. Dziewczyna opuściła swoją rodzinna planetę (a właściwie księżyc) i zamieszkała z nim i jego wujkiem. Bardzo się ze sobą zaprzyjaźnili. Razem chodzili na treningi, spędzali ze sobą dużo czasu. W wieku 13 lat stali się parą, a zerwali ze sobą w wieku 15 lat.

Jake o NicolEdytuj

Nicol stała się dla Jake'a bardzo ważna. Była częścią jego życia - nie wyobrażał sobie go bez niej. Chłopak starał się każdą wolną chwilę spędzać z Nicol. Pocieszał ją gdy była smutna, był o nią zazdrosny, kiedy spędzała czas z innymi chłopcami.
Od czasu, gdy dziewczyna straciła prawą rękę, trenowali razem.

Nicole o Jake'uEdytuj

Kiedy tylko się poznali, Nicol poczuła się dobrze przy Jake'u i była w stanie mu zaufać. Spędzała z nim wiele czasu i traktowała go jak najlepszego przyjaciela. Wiedziała, że może zawsze liczyć na jego pomoc i zawsze mu się zwierzyć. Nie widziała w nim nikogo więcej niż tylko przyjaciela. Jej pierwszym chłopakiem był Mike i był dla niej bardzo ważny. Kiedy on zmarł, zaczęła traktować chłopców jak zabawki. Czuła się dowartościowywana, mogąc bezczelnie ich rzucać i łamać im serca. Jej charakter całkowicie się zmienił, podobnie jak charakter Jake'a. W jej trzynaste urodziny, kiedy chłopak podarował jej lokal na asteroidzie, podjęli decyzję o zostaniu parą. Jake był jedyną osobą, którą Nicol nie pomiatała i jedynym chłopakiem, od czasów Mike'a, którego traktowała poważnie. Wszystko się zmieniło, kiedy Jake przejął dowództwo nad armią. On i Nicol zaczęli się od siebie oddalać. Praca pochłaniała Jake'owi dużo czasu, a Nicol czuła się niedoceniona i stała się zaborcza. W wieku piętnastu lat, zerwali ze sobą. Nicol chciała się zemścić, jednak Jake przewidział jej plany. Te ich miłosne perypetie doprowadziły do zakończenia wojny. Po tych wydarzeniach Nicol zdała sobie sprawę, z tego, że nie może ciągnąć związku z Jake'm, bo traktuje go niemalże jak brata. Dziewczyna oferuje mu przyjaźń, jednak chłopak nie przystaje na te warunki. - Mam nadzieję, że znów będziemy parą.
- Wybacz Jake, ale mogę zgodzić się tylko na przyjaźń.
- Jak to?
- Wiesz, za czasów, kiedy byliśmy przyjaciółmi, byliśmy bardziej zgrani niż w związku.
- O nie Nicol. Ze mną nie ma takich żartów. Albo miłość, albo wrogość.
- Ty każesz mi wybierać?!
- fragment odcinka "Chodzi o czas!"

Emily FletcherEdytuj

Jak na razie wiadomo tylko to, że Nicole i Emily są najlepszymi przyjaciółkami. Więcej na temat ich relacji dowiemy się w odcinku "Bitwa i psychol".

Izabela Garcia-ShapiroEdytuj

Relacja dziewczyn jest dość burzliwa. Często można zobaczyć jak dziewczynom na sobie zależy. Są przyjaciółkami. Nicol ratuje nawet Izabeli życie w odcinku "Stary przyjaciel". Jednakże, mimo to często dochodzi pomiędzy nimi do kłótni. Czasami trudno stwierdzić, czy zachowują się jak przyjaciółki, czy bardziej jak wrogowie.

Nicol o IzabeliEdytuj

Nicol pierwszy raz słyszy Izabeli od Fineasza w odcinku "Irving z przyszłości". Dowiaduje się, że była ona dziewczyną trójkątno-głowego i że zerwała z nim z tego samego powodu, co Nicole z Jake'm (chłopcy poświęcali więcej czasu swojej pracy zamiast dziewczynom). Nicole podczas tej rozmowy nazywa młodą Garcia-Shapiro "Izka" i tak już zostaje. Od tej pory nigdy nie nazwała jej "Izabelą" (no może czasami...).

Strongówna rozumie sytuację Izabeli i uważa, że ta już nigdy nie wróci do Fineasza. Zmienia zdanie, kiedy widzi ich zerwanie, podczas podróży w czasie, w odcinku "Chodzi o czas!": "Więc to tak" - pomyślała. - "Zerwanie Izki i Fineasza wcale nie wyglądało jak moje i Jake'a. On mnie przeklinał, a Fineasz powiedział Izce, że ją kocha." - fragment odcinka "Chodzi o czas!"

Wtedy dziewczyna postanawia naprawić ich związek. Strongówna spotyka Izabelę w parku i namawia ją do powrotu do Fineasza. Fineasz mówił, że cię kocha. Ja tylko mogłam o czymś takim pomarzyć. Chciałam by mój były mnie zatrzymał, nie pozwolił mi odejść, ale tak się nie stało. W twoim przypadku było inaczej. I ty chcesz dać koniec takiej wielkiej miłości? - Nicol do Izy w odcinku "Chodzi o czas!"

Garcia-Shapiro, godzi się i zaprasza Nicolę na bal. Od tej chwili Izabela stała się najlepszą przyjaciółką Nicol w przeszłości.

Nicol po opowiedzeniu swojej historii, chciała się dowiedzieć czegoś o Izabeli, jednak ta nie chciała zbyt wiele o sobie mówić. Zirytowana Strongówna postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i nic nie mówiąc Izabeli, odnalazła jej pamiętnik, po czym go w całości przeczytała, poznając w ten sposób wszystkie jej sekrety. W ten sposób Nicol wyrabia sobie zdanie o Izabeli. I choć czasem ma jej dość i uważa ją za idiotkę, czuje, że Izka jest jej bratnią duszą i, że nikt nie zrozumie jej tak jak ona.

Nicol czasem uważa nawet, że obie są bardzo podobne. Ubierają się inaczej i z pozoru wydają się całkiem inne. Izabela jest urocza i ubiera się na różowo. Jednakże, po przeczytaniu jej pamiętnika, Nicol wie, że w głębi duszy Izabela wcale nie jest milutka i przyjacielska oraz potrafi zrobić wszystko, by osiągnąć upragniony cel. Są to cechy, które je łączą. Zasadniczą różnicą jest to, że Nicol wychowała się po to by być zła, a Izabela się taka stała. Co prawda Garcia-Shapiro nie jest wprawioną w boju wojowniczką, jednakże potrafi knuć niezwykłe intrygi, a także doskonale kłamać. Te cechy sprawiają, że Strongówna dobrze się czuje w jej towarzystwie, mimo iż czasem (a raczej często) dochodzi między nimi do kłótni. - Chowając go [pamiętnik] pod łóżkiem powinnaś się liczyć z tym, że ktoś go kiedyś znajdzie. Nie zdziwię się jeśli twoje dzieci go kiedyś znajdą. Oj będą się za ciebie wstydzić, będą...
- I kto to mówi! Morderca!
- Ha! Ja zostałam tak wychowana! A ty? Jesteś dwulicową małpą! - fragment odcinka "Ten wyjątkowy"

Nicol jednak nie grozi Izabeli, że ją zabije, gdyż uważa, że nie łatwo znalazłaby tak podobną do niej osobę, a nawet jeśli, to nie znaczy, że od razu stałyby się przyjaciółkami.

W odcinku "Stary przyjaciel" Nicol rusza na pomoc Izabeli, kiedy ta jest uwięziona w wiszącej klatce nad lawą. Strongówna nie bierze na poważnie zagrożenia, jest bardzo pewna siebie, za co przepłaca życiem.

Izabela o NicolEdytuj

Izabela poznała Nicolę w parku. Początkowo była jej nieufna: Śmierdzi od ciebie potem, prochem i… krwią! - Iza do Nicol w odcinku "Chodzi o czas!"

Jednak po dłuższej rozmowie się do niej przekonuje. Iza jest wdzięczna Nicoli, za to, że uświadomiła jej jak ważny jest dla niej Fineasz i za to, że pomogła jej do niego wrócić. W ramach wdzięczności zabiera Nicolę na bal. Z czasem się z nią zaprzyjaźnia.

Mimo to Nicola często działa Izabeli na nerwy. Kiedy Nicol mieszka u niej przez pierwsze dni swojego przebywania w 2014 roku, Izabela zaczyna mieć jej serdecznie dość. Nie może się doczekać, aż ta znajdzie własne mieszkanie. Irytuje ją też fakt, że Nicol mimo iż jest gościem, zachowuje się tak jakby była pępkiem świata. Nie podobało jej się to, że musiała wydać swoje pieniądze na ubrania Strongówny (oczywiście, później całą kasę, Nicol jej zwróciła).

Jednakże Izabeli zależy na tym, by Nicol przystosowała się do współczesnych czasów. Razem z nią odwiedza Fineasza i Ferba, próbowała jej nawet znaleźć pracę (co tylko zirytowało Strong).

Raz Nicol śniła się Izabeli, jako morderczyni, która chce nią zabić. To nie sprawia jednak, że zaczyna się jej bać. Kiedy się budzi, widzi Nicolę, która musiała wcześniej wejść do jej pokoju, kiedy jeszcze spała i dowiaduje się, że Strongówna czytała jej pamiętnik. Jest wściekła z tego powodu i mimo swego snu, nie boi się z nią kłócić. Nicol mówi jej wtedy, co o niej myśli, co bardzo boli Izabelę. Dziewczyny jednak szybko się godzą, Izabela przeprasza Nicolę, wcześniej przypomniawszy sobie swój sen.

MikeEdytuj

Mike kazał mi uciekać, a kiedy całowaliśmy się na pożegnanie… jeden z nich… on, wbił mu nóż w plecy. Jego krew ściekała po moich rękach! Byłam zrozpaczona, ale i wściekła. [...] Od czasu śmierci Mike’a postanowiłam być najlepsza, najpiękniejsza, najniebezpieczniejsza. Wcześniej nie przykładałam się zbytnio do wojen. Uważałam, że to bez sensu. Ale od tamtego czasu, pragnęłam zemsty. Zaczęłam myśleć tylko o treningach, nauce (wszystkiego: tańca, muzyki, matematyki, i tak dalej) i upiększaniu swej urody. No i się stało. Byłam najlepsza, najpiękniejsza, najniebezpieczniejsza. - Nicol o śmierci Mike'a i jej skutkach w odcinku "Historia Nicol - ciąg dalszy"

Mike był pierwszym i najukochańszym chłopakiem Nicol. Dziewczyna bardzo miło wspomina chwile wspólnie spędzone z nim. Chciałaby, aby do niej wrócił. W jednym odcinku podejmuje nawet próbę zapobiegnięcia jego śmierci, która kończy się klęską. Od tej chwili, Strongówna postanawia zapomnieć o Mike'u i zacząć myśleć o swoim dalszym życiu.

Pozostałe relacje na FiFFan Wiki.