FANDOM

STWW agency - Agencja znajdująca się w uniwersum Ariyakku, a konkretnie Akozii. Jej celem jest ochrona ludzkości, jak i całego świata przed złoczyńcami, do których to zaliczają się niebezpieczni przestępcy.

nazwaEdytuj

STWW agency jest oczywiście skrótem i raczej jest to pewne. Skrót STWW znaczy "Save the whole world". O jej nazwie wiedzą jedynie nieliczni.

działanieEdytuj

STWW agency działa kompletnie bez skrupułów, co w skrócie oznacza, że nie przywiązują wagi do zasad zarówno moralnych, jak i tych prawnych. Ich zasięgi są jednak zbytnio wielkie, aby ot tak ją poskromić, pomimo tego, że nikt nie wie tak na prawdę jak wielkie są. Pomaga dodatkowo rządowi, przez co ten nie ma zazwyczaj najmniejszego zamiaru się jej pozbywać.

ZasięgiEdytuj

Jest to zdecydowanie rzecz skomplikowana, jednak STWW agency ma kontakt z dosłownie przedstawicielem każdego kraju, zazwyczaj jednostronnie. Wiadomo także, że ma kontakt z większymi, nielegalnymi działalnościami.

RekrutacjaEdytuj

STWW agency nie przyjmuje byle kogo i nawet, jeżeli jedynie przynosisz innym kawę musisz umieć walczyć, walka to podstawa, potem dochodzą dopiero inne aspekty. Musisz opanować sztukę władania bronią palną wręcz do perfekcji, oraz umieć walczyć bronią białą, w tym też nożami, o ile to do tego się zalicza. Podstawowa wiedza medyczna oraz wysoki iloraz IQ także jest wymagany, a w dodatku wyspecjalizowanie w jakiejś dziedzinie, jeżeli chcesz czegoś więcej jak przynoszenie kawy. Zazwyczaj wybierają osoby młode z bliżej nieznanych przyczyn.

SiedzibaEdytuj

Siedziba STWW jest wyposażona w nowoczesne sprzęty, sypialnie dla agentów, miejsca wypoczynków, laboratoria oraz inne rzeczy. Najciekawszym jest jednak bez wątpienia to, że jest to schron, którego zadaniem jest przetrwać wszystko. Miasto ukryte w nim zmieści około pięć miliardów ludzi, a przypominam, że mówimy jedynie o tej części siedziby. Jest ona bez wątpienia gigantyczna i to na tyle, że przejście jej zajmie całą masę czasu, ponieważ znajduje się dosłownie wszędzie, pod ziemią.

CzłonkowieEdytuj

Informacja ile jest agentów i kim oni są jest ściśle zatajona, jednak uchylę wam rąbka tajemnicy i przekażę wam trochę tego.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwotnie ta oto istotka należała do agencji, ale oddałam ją do adoptów.
    • Tak samo z resztą z nią
    • Podobnie z nim, z tym też, że on akurat był tym złym.
  • Mają dziwne upodobanie go zbierania osób chorych psychicznie, albo po prostu "po przejściach".
  • Osoby z agencji muszą umieć mówić płynnie w językach: angielskim, niemieckim, amerykańskim, japońskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.
  • Czasami naginają zasady, jeżeli dana osoba jest wybitnie utalentowana.
  • W agencji nie występuje rasizm nawet w najmniejszej formie.