FANDOM

Sarikou Akademii star

logo szkoły

Sarikou Akademii - Jedna z bardziej prestiżowych akademii w wymiarze PRK2PRK2AD224 (Akozii). Przyjmuje jedynie Seriassów. Cały artykuł jest bazowany na stronie mojej szkoły, pozdrawiam. Nie jest to oczywiście żadna kopia, ani nic... UWAGA, proszę o nie dzwonienie na numer telefonu szkoły, ani nie przyjeżdżanie na ulicę, to inny wymiar, pamiętajmy! E-mail jednak połączyłam specjalnie międzywymiarowo, więc można pisać.

Strona głównaEdytuj

Witajcie na stronie głównej Sarikou Akademii, jednaj z lepszych uczelni na jakie możesz posłać swoje dziecko! Możemy się poszczycić ponad tysiącem najwybitniejszych uczniów na świecie, wysokim poziomem, oraz wynikami, a także nagrodami w konkursach. Jesteśmy także jedną z kilku akademii na świecie, które obejmują naukę od szóstego do dwudziestego szóstego roku życia. Jeżeli chcesz zarejestrować swoje dziecko, albo siebie samego to prosimy o kontakt poprzez telefon, albo e-mail.

Adres: ul. Niguliste 14, Tallinn

10111. Tallin

tel. 723 812 08 12

Eimail: sarikou.akademii@vp.pl

TestyEdytuj

Średnia testu trzecioklasisty: 100%

Średnia testu szóstoklasisty: 100%

Średnia testu gimnazjalnego: 100%

Średnia matury: 100%

UWAGA, ŚREDNIE ZOSTAŁY ZAPISANE W PRZYBLIŻENIU, BEZ LICZBY PO PRZECINKU.

KlasyEdytuj

Sarikou Akademii liczy aktualnie dokładnie 1044 uczniów w siedemdziesięciu pięciu klasach. Oto podziały:

1aEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 4.65, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami.

1bEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 4.35, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 1c, ale gorszymi od klasy 1a.

1cEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 3.95, przeznaczona dla dwunastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 1d, ale gorszymi od klasy 1b.

1dEdytuj

Licząca dokładnie 11 uczniów. Średnia klasy: 3.43, przeznaczona dla jedenastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 1d, ale gorszymi od klasy 1b

1eEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 2.78, przeznaczona dla dwunastki uczniów z najgorszymi wynikami.

2aEdytuj

2bEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 4.2, przeznaczona dla dwunastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 2c, ale gorszymi od klasy 2a.

2cEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 3.65, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 2d, ale gorszymi od klasy 2b.

2dEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 3.3, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 2e, ale gorszymi od klasy 2c.

2eEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 2.95, przeznaczona dla trzynastki uczniów z najgorszymi wynikami.

3aEdytuj

3bEdytuj

Licząca dokładnie 11 uczniów. Średnia klasy: 4.85, przeznaczona dla jedenastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 3c, ale gorszymi od klasy 3a.

3cEdytuj

3dEdytuj

3eEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 3.3, przeznaczona dla dwunastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 3f, ale gorszymi od klasy 3d.

3fEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 2.8, przeznaczona dla czternastki uczniów z najgorszymi wynikami.

4aEdytuj

4bEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 4.3, przeznaczona dla czternastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 4c, ale gorszymi od klasy 4a.

4cEdytuj

4dEdytuj

Licząca dokładnie 17 uczniów. Średnia klasy: 2.9, przeznaczona dla siedemnastki uczniów z najgorszymi wynikami.

5aEdytuj

5bEdytuj

5cEdytuj

Licząca dokładnie 16 uczniów. Średnia klasy: 4.01, przeznaczona dla szesnastki uczniów z wynikami lepszymi od 5d, ale gorszymi od 5b.

5dEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 3.6, przeznaczona dla czternastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 5e, ale gorszymi od klasy 5c.

5eEdytuj

5fEdytuj

Licząca dokładnie 15 uczniów. Średnia klasy: 2.7, przeznaczona dla piętnastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 5g, ale gorszymi od klasy 5e.

5gEdytuj

6aEdytuj

6bEdytuj

6cEdytuj

6dEdytuj

Licząca dokładnie 15 uczniów. Średnia klasy: 3.2, przeznaczona dla piętnastki uczniów z wynikami lepszymi od 6e, ale gorszymi od 6c.

6eEdytuj

Licząca dokładnie 18 uczniów. Średnia klasy: 2.6, przeznaczona dla osiemnastki uczniów z najgorszymi wynikami.

7aEdytuj

7bEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 4.2, przeznaczona dla trzynastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 7c, ale gorszymi od klasy 7a.

7cEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 3.7, przeznaczona dla czternastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 7d, ale gorszymi od klasy 7b.

7dEdytuj

Licząca dokładnie 16 uczniów. Średnia klasy: 3.4, przeznaczona dla szesnastki uczniów z wynikami lepszymi od 7e, ale gorszymi od 7c.

7eEdytuj

Licząca dokładnie 15 uczniów. Średnia klasy: 3.4, przeznaczona dla piętnastki uczniów z wynikami lepszymi od 7f, ale gorszymi od 7d.

7fEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 2.7, przeznaczona dla trzynastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 7g, ale gorszymi od klasy 7e.

7gEdytuj

8aEdytuj

8bEdytuj

8cEdytuj

8dEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 2.6, przeznaczona dla trzynastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 8e, ale gorszymi od klasy 8c.

8eEdytuj

Licząca dokładnie 15 uczniów. Średnia klasy: 2.1, przeznaczona dla piętnastki uczniów z najgorszymi wynikami.

9aEdytuj

9bEdytuj

9cEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 3.25, przeznaczona dla czternastki uczniów z wynikami lepszymi od 9d, ale gorszymi od 9b.

9dEdytuj

10aEdytuj

10bEdytuj

10cEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 3.9, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 10d, ale gorszymi od klasy 10n.

10dEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 3.01, przeznaczona dla czternastki uczniów z wynikami lepszymi od 10e, ale gorszymi od 10c.

10eEdytuj

11fEdytuj

11bEdytuj

11cEdytuj

Licząca dokładnie 11 uczniów. Średnia klasy: 4.2, przeznaczona dla jedenastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 11d, ale gorszymi od klasy 11b.

11dEdytuj

11eEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 3.05, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 11f, ale gorszymi od klasy 11d.

11fEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 2.6, przeznaczona dla dwunastki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 11g, ale gorszymi od klasy 11e.

11aEdytuj

12aEdytuj

12bEdytuj

12cEdytuj

12dEdytuj

12eEdytuj

12fEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 3.1, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 12g, ale gorszymi od klasy 12e.

12gEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 2.8, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 12h, ale gorszymi od klasy 12f.

12hEdytuj

Licząca dokładnie 10 uczniów. Średnia klasy: 2.3, przeznaczona dla dziesiątki uczniów z lepszymi wynikami od klasy 12i, ale gorszymi od klasy 12g.

12iEdytuj

13aEdytuj

13bEdytuj

Licząca dokładnie 11 uczniów. Średnia klasy: 4.1, przeznaczona dla jedenastki uczniów z wynikami lepszymi od 13c, ale gorszymi od 13a.

13cEdytuj

13dEdytuj

Licząca dokładnie 12 uczniów. Średnia klasy: 2.8, przeznaczona dla dwunastki uczniów z wynikami lepszymi od 13c, ale gorszymi od 13a.

13eEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 2.1, przeznaczona dla czternastki uczniów z wynikami lepszymi od 13f, ale gorszymi od 13d.

13fEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 1.8, przeznaczona dla trzynastki uczniów z wynikami lepszymi od 13g, ale gorszymi od 13e.

13gEdytuj

Licząca dokładnie 15 uczniów. Średnia klasy: 2.95, przeznaczona dla piętnastki uczniów z gorszymi wynikami.

14aEdytuj

Licząca dokładnie 11 uczniów. Średnia klasy: 4.7, przeznaczona dla jedenastki uczniów z lepszymi wynikami.

14bEdytuj

Licząca dokładnie 13 uczniów. Średnia klasy: 4.01, przeznaczona dla trzynastki uczniów z wynikami lepszymi od 13c, ale gorszymi od 13a.

14cEdytuj

Licząca dokładnie 14 uczniów. Średnia klasy: 2.95, przeznaczona dla czternastki uczniów z gorszymi wynikami.

15Edytuj

Licząca dokładnie 18 uczniów. Średnia klasy: 2.9

16Edytuj

17Edytuj

18Edytuj

19Edytuj

20Edytuj

MundurkiEdytuj

W naszej szkole obowiązują mundurki, które składają się z:

  • białej koszuli
  • niebieskiej kokardki lub krawata z logiem szkoły
  • ciemnogranatowej marynarki-bezrękawnika
  • czarnej spódniczki lub spodni
  • czarnych lakierek lub eleganckich butów
MundurkiSarikouAkademii

Zdjęcie męskiego oraz damskiego mundurku

System ocenianiaEdytuj

W naszej szkole występuje oryginalny system oceniania. Prócz średniej naliczamy również punkty, za które można dostać nagrodę, polepszenie ocen, czy też miejsce w rankingu szkolnym.

WydarzeniaEdytuj

Nasza szkoła organizuje najróżniejszego rodzaju wydarzenia, do których dostęp mają wybrani uczniowie, nauczyciele, albo cała szkoła.

Rozpoczęcie roku szkolnegoEdytuj

Rok szkolny rozpoczyna się pierwszego września. Wszystkie klasy, bez wyjątku, muszą wstawić się przed szkołą (w przypadku złej pogody w...) o godzinie 10:00 w swoich mundurkach szkolnych.

Międzynarodowy dzień dobroczynnościEdytuj

piątego września w naszej szkole organizowany jest dzień dobroczynności. Z tej okazji każdy musi przynieść coś na cel dobroczynny, za co dostaje się +10 punktów.

Dzień jesieniEdytuj

Dwudziestego trzeciego września w naszej szkole obchodzimy dzień jesieni. Z tej okazji po lekcjach organizowany jest bal jesienny.

Dzień chłopakaEdytuj

Trzydziestego września w naszej szkole obchodzimy dzień chłopaka. Z tej okazji każdy chłopak dostaje po drobnym prezencie, oraz dostawiana jest fontanna czekolady, z której chłopcy mogą skorzystać.

Dzień nauczycielaEdytuj

Czternastego października w naszej szkole obchodzimy dzień nauczyciela. Z tej okazji organizowany jest poranny apel

Dzień spódnicyEdytuj

Trzydziestego października w naszej szkole jest organizowany dzień spódnicy! W ten dzień wszyscy są zobowiązani do przyjścia do szkoły w spódnicy, za co dostają dodatkowe 5 punktów.

halloweenEdytuj

Trzydziestego pierwszego października w naszej szkole odbywa się impreza z okazji halloween. O godzinie 18:00 rozpoczyna się, a wszyscy uczniowie zobowiązani są przyjść w przebraniu. O godzinie 22:00 wychodzimy zbierać cukierki. Za obecność dostaje się +5pkt. Jest też organizowany konkurs na to kto zbierze najwięcej cukierków. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za wyróżnienie otrzymuje się 2pkt.

Europejski Dzień Zdrowego Jedzenia i GotowaniaEdytuj

Ósmego listopada w naszej szkole obchodzimy dzień zdrowego jedzenia i gotowania. Z tej okazji na jednej z lekcji uczniowie są posyłani do kuchni, gdzie robią zdrowe jedzenie, które potem spożywają. Jest też organizowany konkurs na najsmaczniejszą oraz na najlepiej wyglądającą potrawę. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za wyróżnienie otrzymuje się 2pkt.

Dzień pluszowego misiaEdytuj

Dwudziestego piątego listopada w naszej szkole obchodzony jest dzień pluszowego misia, z tej okazji uczniowie (oraz nauczyciele) mają za zadanie przyjść do szkoły z maskotką, za co dostają +5pkt.

Światowy dzień AIDSEdytuj

Pierwszego grudnia w naszej szkole obchodzimy dzień AIDS. Z tej okazji podczas porannego apelu organizowany jest Quiz, w którym każdy uczeń może wziąć udział. Odnosi się on o wiedzy o AIDS. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za miejsca od 4-5 otrzymuje się 2pkt.

mikołajkiEdytuj

Szóstego grudnia w naszej szkole organizowane są mikołajki. Z tej okazji każdy uczeń losuje innego ucznia parę dni przed omawianym dniem oraz potem, po upływie tygodnia, daje tej osobie prezent.

wigiliaEdytuj

Tydzień przed świętami w naszej szkole organizowana jest wigilia. Każdy uczeń i nauczyciel zobowiązany jest przynieść jedną potrawę, za co dostanie +10pkt. Dodatkowo rozdawane są prezenty. Rozdawanie prezentów dzieli się na dwie części. Jedna jest losowa, uczniowie je losują, jeżeli chodzi o drugą to każdy prezent jest przypisany do jednej osoby. Za przyniesienie prezentu jest +5pkt. Prezenty, których brakuje są dokupywane z pieniędzy szkolnych, a te, które zostają są przekazywane na cel charytatywny. Organizowana jest także dodatkowa zbiórka na cel charytatywny, gdzie uczniowie i nauczyciele oddają zabawki, jedzenie, ubrania itp, dla osób, które nie mogą sobie na to pozwolić. Dostają za to +10pkt.

Dzień zimyEdytuj

Dwudziestego drugiego grudnia w naszej szkole obchodzimy dzień zimy. Z tej okazji po lekcjach organizowany jest bal zimowy.

karnawałEdytuj

Dziesiątego stycznia w naszej szkole organizowany jest karnawał. Z tej okazji po lekcjach jest organizowana dyskoteka, gdzie każdy uczeń zobowiązany jest się przebrać. Osoby, które przyszły dostaną +2pkt, osoby przebrane, +5pkt. Jest też organizowany konkurs na najlepsze przebranie. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za wyróżnienie otrzymuje się 2pkt.

Niebieski poniedziałekEdytuj

Piętnastego stycznia w naszej szkole obchodzimy niebieski poniedziałek. Z tej okazji każdy uczeń zobowiązany jest przyjść z czymś niebieskim (może to być bransoletka, opaska, inna biżuteria, ale i torby czy inne akcesoria). Każda osoba, która to zrobi dostanie +5 pkt.

Światowy dzień NutelliEdytuj

Piątego lutego obchodzimy dzień nutelli. Z tej okazji każdy uczeń dostaje kanapkę z nutellą w ramach drugiego śniadania.

WalentynkiEdytuj

Czternastego lutego w naszej szkole obchodzimy walentynki. Nasza szkoła bardzo wspiera wszelkiego rodzaju miłość oraz pary. Tego dnia zachęcamy uczniów do wyznania swoich uczuć drugiej połówce. Rozdaje się też specjalne ciasteczka dla par.

Dzień wiosnyEdytuj

Dwudziestego pierwszego marca w naszej szkole obchodzimy dzień wiosny. Z tej okazji po lekcjach organizowany jest bal wiosenny.

Światowy Dzień MuffinkaEdytuj

Trzydziestego marca obchodzony w naszej szkole jest dzień muffinka. Z tej okazji na jednej z lekcji uczniowie i nauczyciele pieczą muffinki, które potem podlegają sprzedaży, z której pieniądze idą na cele charytatywne. Każdy uczeń i nauczyciel dostaje także dodatkowo na drugie śniadanie muffinkę. Jest też organizowany konkurs na najlepszą muffinkę pod względem wyglądu, oraz smaku. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za wyróżnienie otrzymuje się 2pkt.

Dzień sportuEdytuj

szóstego kwietnia w naszej szkole organizowany jest dzień sportu. Z tej okazji w naszej szkole organizowane są różnego rodzaju zawody oraz konkursy. Każdy z uczniów może wziąć udział w dwudziestu pięciu wymienionych poniżej kategorii:

  1. bieg mini (60 metrów)
  2. bieg krótki (200 metrów)
  3. bieg średni (600 metrów)
  4. bieg długi (2000 metrów)
  5. bieg mega (10000 metrów)
  6. rzut dyskiem
  7. rzut oszczepem
  8. skok w dal
  9. skok wzwyż
  10. skok przez płotki
  11. rzutki
  12. skakanka
  13. tor przeszkód
  14. rzut piłką lekarską (2kg)
  15. rzut piłką lekarską (3kg)
  16. rzut piłką lekarską (5kg)
  17. rzut piłką lekarską (7kg)
  18. rzut piłką lekarską (10kg)
  19. rzut piłką lekarską (12kg)
  20. pchnięcie kulą (3kg)
  21. pchnięcie kulą (4kg)
  22. pchnięcie kulą (5kg)
  23. pchnięcie kulą (6kg)
  24. rzut do ruchomego celu
  25. sztafeta

W przypadku zdobycia 3 miejsca w danej dyscyplinie dostaje się 3pkt, drugiego - 5pkt, pierwszego - 10pkt. Miejsca 4-5 równe są dwóm punktom, zaś 6-10 - jednemu. Wygrana za całe zawody jest jednak dużo lepsza. Pomijając nagrody w postaci medali, pucharów, czy też różnego rodzaju piłek, itp, za miejsce pierwsze jest aż 25 punktów, drugie - 15pkt, trzecie - 10pkt, miejsca 4-5 - 5pkt, miejsca 6-10 - 3pkt, miejsca 11-25 - 2pkt, zaś miejsca 26-50 - 1pkt.

Dzień ziemiEdytuj

Dwudziestego drugiego kwietnia w naszej szkole organizowany jest dzień ziemi. Z tej okazji cała szkoła wychodzi na dwór sprzątać okolicę. Każda osoba, która się pojawi i będzie sprzątała z nami dostanie dodatkowe pięć punktów.

Dzień grillaEdytuj

Drugiego maja w naszej szkole obchodzimy dzień grilla. Z tej okazji po lekcjach na terenie szkoły rozpalamy ognisko, rozdajemy sok pomarańczowy i kiełbaski. Są także różne gry i zabawy. Osoby, które się pojawią na wydarzeniu dostają dodatkowe 2 pkt.

Dzień europejskiEdytuj

Dziewiątego maja w naszej szkole obchodzimy dzień europejski. Z tej okazji organizujemy specjalny Quiz dla całej szkoły. Po kolei za miejsca dostaje się: 3 miejsce: 5pkt, drugie miejsce:10pkt, pierwsze miejsce:15pkt. Za miejsca od 4-5 otrzymuje się 2pkt.

Dzień dzieckaEdytuj

Pierwszego czerwca w naszej szkole obchodzimy dzień dziecka. Z tej okazji każdy uczeń naszej szkoły może skorzystać z różnych zabaw zorganizowanych przez nas, a także poczęstować się pączkiem. Przypominamy, że każdy, nawet dorosły jest czyimś dzieckiem i nie dyskryminujemy dorosłej części naszych podopiecznych.

Dzień lataEdytuj

Dwudziestego drugiego czerwca w naszej szkole obchodzimy dzień lata. Z tej okazji po lekcjach organizowany jest letni bal.

Dzień przytulaniaEdytuj

Dwudziestego czwartego czerwca w naszej szkole obchodzimy dzień przytulania. Z tej okazji każdy uczeń musi przytulić jak największą ilość osób. Każde przytulenie można odnotować w specjalnym notatniczku (wpisuje osoba przytulona). Za każde dziesięć przytuleń dostaje się jeden punkt, dodatkowo za pierwsze przytulenie także się jedno dostaje.

Rada nauczycielkaEdytuj

Aktualnie w remoncie

UczniowieEdytuj

Kiedyś, jak zrobię im wszystkim artykuły to dam linki, ale póki co mogę się podzielić informacją na temat tego, że Shiro oraz Riki tutaj na pewno chodzą. Nie znasz? trudno! ;D

eksportyEdytuj

71**ia_if10.1B1B3B.61.49.1.1.0.0.1.0.0.0.0.2_ib0.55.55.55.0.0.0.1.3.0.0.3.0.0.2_id_ic19.60.60.60.2_jc_ie_ja11.55.2.0_jb11.55.2.0_jd7.60.54.54_je7.60.54.54_jf_jg_la_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of0.21.2.55.0_lc_m0024.F1AC31.F1AC31.0.1.2.-15.0.0.23.0.61.-15.500_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj

eksport do damskiego mundurku

71**ia_if10.1B1B3B.61.49.1.1.0.0.1.0.0.0.0.2_ib0.55.55.43.0.0.0.1.2.0.0.2.0.0.3_id_ic_jc_ie0.61.61.0.9.60.60.0.9.60.60.0.2_ja13.55.19.0_jb13.55.19.0_jd21.60.60.60_je21.60.60.60_jf_jg_la_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of4.21.21.21.0_lc_m0024.F1AC31.F1AC31.0.1.2.-15.0.0.23.0.61.-15.500_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj/</p> eksport do męskiego mundurku <p class="MsoNormal">71**ia_if10.1B1B3B.61.49.1.1.0.0.1.0.0.0.0.2_ib0.55.55.43.0.0.0.1.2.0.0.2.0.0.3_id_ic19.60.60.60.2_jc_ie_ja11.55.2.0_jb11.55.2.0_jd7.60.54.54_je7.60.54.54_jf_jg_la_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of4.21.21.21.0_lc_m0024.F1AC31.F1AC31.0.1.2.-15.0.0.23.0.61.-15.500_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj/span></p> eksport do mundurku mieszanego (damski dół, męska góra. Powiem, że tak nosi się Riki.) <p class="MsoNormal">771**ia_if10.1B1B3B.61.49.1.1.0.0.1.0.0.0.0.2_ib0.55.55.55.0.0.0.1.3.0.0.3.0.0.2_id_ic_jc_ie0.61.61.0.9.60.60.0.9.60.60.0.2_ja13.55.19.0_jb13.55.19.0_jd21.60.60.60_je21.60.60.60_jf_jg_la_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of0.21.2.55.0_lc_m0024.F1AC31.F1AC31.0.1.2.-15.0.0.23.0.61.-15.500_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj/</p> <p class="MsoNormal">eksport do mundurku mieszanego (męski dół, damska góra. Idealne dla dziewczyn, które nie lubią nosić spódnic.)

CiekawostkiEdytuj

  • Przyjmuje jedynie do swoich progów Seriassów.
  • Nikt nie wie dlaczego nikt jej nie zamknął.
  • Tak na prawdę są trzy skale oceniania. Dwie podane na stronie oraz trzecia, osobna, która opiera się na tym jak dobrym mordercą jesteś.
    • Jeżeli jesteś słaby to jesteś gnębiony.
  • Psychika każdego ucznia jest spaczona.