FANDOM

Tomomi Hitomi - Postać pochodząca z fandomu yandere simulator. Posiada już tam swój artykuł, jednak autorka uznała, że przeniesienie jej tutaj pozwoli jej na większe rozbudowanie postaci (minimum relacje z postaciami tam niedodanymi). Dodatkowo artykuł tamten posiadał wiele, WIELE błędów.

WyglądEdytuj

Tomomi to dosyć niska dziewczyna (153cm) o drobnej budowie ciała i raczej przeciętnej sylwetce (45kg). Należy ona do osób raczej bladych, jednak bez przesady. Posiada farbowane, różowe włosy, które sięgają jej do ramion, wpina w nie różowe, jednak sztuczne, kwiaty. Jej oczy są koloru czarnego. Do szkoły ubiera typowy, japoński mundurek typu Sailor.

CharakterEdytuj

Tomomi jest bardzo wesołą i towarzyską dziewczyną, która nigdy nie kłamie i zawsze jest przygotowana na lekcje (lepiej albo gorzej). Zawsze stara się być miła dla innych. Wiele osób sądzi, iż jest infantylna, lecz Tomomi sądzi, że skoro nie jest jeszcze pełnoletnia ma prawo bawić się zabawkami. Jeśli w Yandere Simulator była by osobowość optymistyczna Tomomi by ją posiadała, jako iż jest OGROMNĄ optymistką! Po śmierci sióstr zamyka się w sobie i jest raczej cicha. Tak na prawdę jednak prowadzi swoje własne, małe śledztwo w tej sprawie, aby być pewną, że morderca poniesie konsekwencje za swoje czyny.

ZainteresowaniaEdytuj

imprezyEdytuj

Tomomi w każdy weekend organizuje imprezę, na którą zaprasza prawie całą szkołę. Nie pozwala jednak ona na to aby przychodzili do niej rival-chan , Osana Najimi , Ayano Aishi , delikwenci i członkowie klubu okulistycznego, jako iż sądzi że z nimi będzie po prostu nie fajnie.

zabawa zabawkamiEdytuj

Tomomi bardzo lubi zabawę lalkami itp... Wiele osób sądzi że jest to dziecinne, ale Tomomi się tym nie przejmuje.

czytanie mangEdytuj

Tomomi uwielbia czytać mangi! robi to zawsze przed snem i zajmuje jej to mniej czasu niż Ayano, dzięki czemu nie przychodzi do szkoły o 8.00, lecz o 7.30. Tomomi nigdy nikomu o tym nie mówiła.

teledyskiEdytuj

Tomomi często nagrywa teledyski do ulubionych piosenek, a potem puszcza je znajomym. Piosenki zazwyczaj są o marzeniach lub o miłości. Jak powstało musical.ly to od razu założyła profil i zabrała się za tworzenie. Jest jedną z popularniejszych osób na tym serwisie.

robienie wianków i bukietów z kwiatówEdytuj

Tomomi uwielbia kwiaty! Dlatego też często robi z nich wianki i bukiety. Kiedyś robiła je z mamą, ale od śmierci ojca jej matka nie ma na to czasu. (Czyli, że umiała robić wianki w wieku 2 lat... TAK... to prawda...)

RelacjeEdytuj

Ayano Aishi (Yandere-Chan)Edytuj

Tomomi nie przepada za nią jako, iż wie, że Ayano nie potrafi (a przynajmniej nie potrafiła przed pojawieniem się senpaia) odczuwać uczuć. Nie wie jednak, że zabija ona dla swojego ukochanego (nawet nie wie kim on jest), dlatego nie boi się jej. Nigdy nie zaprasza jej na imprezki właśnie z tego powodu. Wie, że po prostu nie może jej się to podobać, więc po co zapraszać?

Taro YamadaEdytuj

Tomomi była kiedyś w nim zakochana i zaprosiła go do domu. Długo ze sobą rozmawiali aż w końcu Taro musiał wyjść. Gdy następnym razem go zaprosiła zdała sobie sprawę że Taro jest zupełnie inny niż ona. Aktualnie są tylko znajomymi

Yuzuki Hitomi Edytuj

Yuzuki jest starszą siostrą Tomomi, ale młodszą siostrą Katsumi. Zalicza się do trojaczek Hitomi. Tomomi ma czasami wrażenie, iż Yuzuki wcale nie wie, że istnieje. Wie jednak, że Yuzuki zrobiłaby dla niej wszystko i ona sama bardzo ją kocha. Jeśli ktokolwiek zaatakuje Yuzuki Tomomi zaatakuje napastnika (ale jest łatwa do pokonania). W przypadku jej śmierci zacznie prowadzić śledztwo, aby dowiedzieć się kto jest mordercą.

Katsumi HitomiEdytuj

Katsumi jest najstarszą z trojaczek Hitomi. Tomomi wie, że Katsumi zawsze stanie w jej obranie, ale czasami (często) ją wkurza. Gdy Tomomi była młodsza Katsumi zawsze ją ciągnęła za kucyki i nadal od czasu do czasu Katsumi pociągnie Tomomi za włosy. Katsumi często się śmieje że powinna pisać wiersze jako iż jej imię i nazwisko się rymuje, ale Tomomi się tym nie przejmuje. Tomomi nie kocha jakoś bardzo Katsuki, ale po jej śmierci i tak zaczęłaby prowadzić śledztwo w tej sprawie.

Mama TomomiEdytuj

Tomomi prawie nigdy jej nie widuje jako, iż jej mama często pracuje. Kiedyś ciągle chodziły na łąkę, a następnie robiły wianki i bukiety z kwiatów. Tomomi pomaga mamie jak tylko może, aby tylko mogły znowu to robić.

Tata TomomiEdytuj

Tomomi prawie wcale go nie pamięta. Zginął kiedy miała 3 lata. Pomimo tego jednak wspomina go na prawdę bardzo dobrze. Kochała go i jest tego pewna.

Yuriko Hitomi Edytuj

Yuriko to najstarsza z sióstr Hitomi. Ma dwadzieścia lat i poza Natsuko zajmuje się domem pod nieobecność matki. Tomomi wie, że Yuriko ma wiele wad, ale widzi w niej też zalety. Wie, że imię nie zawsze mówi prawdę o danej osobie. Yuriko i Tomomi łączy niezwykła więź. Yuriko zawsze starała się ją pocieszać. Zawsze pomaga jej w organizowaniu imprez.

Natsuko HitomiEdytuj

Natsuko jest najstarszą z sióstr Hitomi, zaraz po Yuriko. Ma dziewiętnaście lat i to właśnie ona głównie zajmuje się domem pod nieobecność matki. Tomomi i Natsuko bardzo się lubią. Kiedy Tomomi była mniejsza, Natsuko oddawała jej czekoladki, które dostawała od rodziców. Nadal to pamięta.

Kokona HarukaEdytuj

Tomomi i Kokona się przyjaźnią. Od czasu ona i Kokona idą razem do kina. Tomomi wie, że Kokonie podoba się Taro i mocno im dopinguje. Tomomi zawsze ją zaprasza na swoje imprezki i zawsze to ona mogła wziąć ostatni kawałek tortu.

Rival-ChanEdytuj

Tomomi nie potrafi znieść faktu iż ona jest taka słodka. Boi się że Rival-Chan będzie od niej słodsza i zajmie jej miejsce.

Osana NajimiEdytuj

Tomomi szczerze nie potrafi jej znieść. Kiedy po raz pierwszy się poznały Tomomi miała 6 lat. Wtedy jeszcze podobał jej się senpai i pokłóciła się z Osaną. Potem powiedziała że może sobie wziąć senpai'a i ma nadzieje, że więcej się nie spotkają. Kiedy przyszła po raz pierwszy do Akademii i ją spotkała Osana nazwała zaczęła ją wyzywać, a kiedy w końcu powiedziała idiotka - Tomomi omal nie dała jej z liścia. Nadal się powstrzymuje od tego.

członkowie klubu okulistycznegoEdytuj

Tomomi ma ich trochę żal że są tacy zawsze smutni. Nawet ich lubi ale trochę się smuci że chodź raz się nie uśmiechną. Nie zaprasza ich już na imprezy, gdyż na pierwsze nigdy nie przyjmowali zaproszeń.

reszta uczniówEdytuj

Tomomi uwielbia dosłownie całą szkołę, a cała szkoła uwielbia ją! Jest ogółem miła dla nich wszystkich!

GaleriaEdytuj

Tomomi2

Tomomi w pełnej okazałości

Tomomi3

Tomomi w rinmaru

exportEdytuj

51**aa6.56.1.13.33.6.56.1.13.33_ab_ac_ba33_bb1.1_bc237.500.10.0.0.0_bd21_be172_ca56.0.40.75.15.15.15.15.9.0.60.80_da1.0.0.100_db_dd9.3.0.15.0.50_dh1.30.50.50.0_di6_qa_qb_dc0.1.1.1.1_eh1.F4B7C5.100_ea34.F4B7C5.F4B7C5.F4B7C5.0.0_ec21.50.F4B7C5.F4B7C5.F4B7C5.40.70.0_ed36.68.1.1.F4B7C5.F4B7C5_ef4.2.6.F4B7C5.F4B7C5.F4B7C5_eg4.2.6.F4B7C5.F4B7C5.F4B7C5_r00_fa4.50.65.60.50.65.56_fb7_fh_fc0.61.55.0.61.55.40.61.61.50.50.50_fj0.0.0_fd0.0.51.F4B7C5.2_fe50.73_ff0000000000_fg0.69.56.0.0.1.0.0_fi_pa0.F4B7C5.0.0.40.50.85.85.0.1_t00_pb_pc_pd_pe_ga0_gb1_gc10.0_ge0000000000_gh_gf_gg_gd000000_ha100.100_hb49.1.44.100_hc0.43.0.0.43.0_hd23.1.80.64_ia_if_ib4.55.25.55.0.0.0.1.17.25.55.17.25.55.2_id_ic0.25.25.25.0_jc_ie_ja11.55.2.0_jb11.55.2.0_jd6.60.50.50_je6.60.50.50_jf_jg_ka7.0.59.59.0_kb7.0.59.59_kc_kd_ke_kf_la_lb_oa_os_ob_oc_od_oe_of9.6.6.0.0_lc_m0030.2.43.0.1.3.0.0.52.69.0.61_m0130.2.1.42.1.3.12.15.46.73.0.61_n00_s00_og_oh_oo_op_oq_or_om_on_ok_ol_oi_oj_ad0.0.0.0.0.0.0.0.0.0

CytatyEdytuj

świat jest zbytnio piękny aby mieć problemy! ale... jeśli już się pytasz... nigdy nikomu tego nie mówiłam ale... nie wiem czy wytrzymam... czytam mangi i... jeśli byłabyś taka miła i byś mi ich trochę przyniosła byłabym ci wdzięczna! - gdy spytamy się o zadanie.

ach! dziękuję że mi pomożesz! tylko... nikomu nic nie mów! - jeśli przyjmiemy zadanie.

oh! ok! Powinnam się spodziewać... świat lubi robić nam na przekór... ale wie że jak tak zrobi to następnym razem dobro wróci z podwójną siłą! - gdy odrzucimy zadanie.

o rety! pomyliłam się co do ciebie! jesteś genialna! dziękuję... dziękuję! od dzisiaj możesz na mnie liczyć... tak jak ja na ciebie... - gdy wykonamy zadanie od niej.

rety! od kiedy ludzie robią takie rzeczy! to okropne! dobrze że nie wszyscy tacy są! - gdy o kimś plotkujemy.

hę!? co to coś czerwonego robi na tobie!? to farba tak!? ty raczej nie jesteś w klubie artystycznym! - gdy zobaczy nas we krwi.

czemu masz nóż w ręce!? odłóż go do klubu kulinarnego! - gdy zobaczy nas z nożem.

Co ty masz w ręce!? puść to! jeszcze się zranisz tym! - gdy zobaczy nas z podejrzanym przedmiotem (oprócz noża i nożyczek)

o! nożyczki! będziesz robiła ludziki z papieru!? - gdy zobaczy nas z nożyczkami w ręku.

t...to farba! prawda!? - gdy zobaczy nas z zakrwawionym podejrzanym przedmiotem.

...um... Wszystko... okej? - gdy zobaczy nas z niską psychiką.

AAAA! O-o mój boże! - gdy zobaczy jak kogoś zabijamy.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo Tomomi miała być blondynką. ostatecznie ma różowe włosy. ale gdy była mała była blondynką. jej włosy są różowe bo Katsumi wylała na nią różową farbę i Tomomi uznała że ładnie jej w różowym.
    • ... Nie... autorka nie uważa blondynek za głupie...
    • Zasadniczo to... Celowo ją ogłupiłam w dziedzinach ścisłych, gdyż inaczej można by było się pokusić o nadanie jej miana Merysójki.
  • Gdy Tomomi była mała jej uczesanie było bardzo podobne do aktualnej fryzury Rival-Chan
  • początkowo gdy była mała miała mieć długie włosy które się skróciły przez drobny wypadek ale ostatecznie uznałam że obejdzie się bez tego
  • Tomomi miała być w samorządzie szkolnym ale zmieniłam zdanie
  • Tomomi ma kotkę Lucy. nazwała ją tak bo chciała mieć tak na imię. Znalazła to imię w internecie.
  • Miała mieć na imię Amaya... Ale autorka zmieniła zdanie...
  • Jej imię znaczy "piękna przyjaźń", co bardzo do niej pasuje.
  • jej ulubionym kolorem nie jest różowy lecz błękitny.
  • na tapecie w telefonie i komputerze Tomomi jest niebo z białymi obłokami.
  • Tomomi mówi płynnie po Angielsku, Niemiecku, Rosyjsku i Francusku. Aktualnie uczy się Hiszpańskiego.
    • Tylko nie wolna zapomnieć o Japońskim co nie!? ;D
  • Jest typem humanisty, jednak z przedmiotów ścisłych jest wręcz fatalna.
  • Tomomi jest uczulona na pieprz. Może go jeść tylko małe ilości, a i tak boli ją po nim gardło.
  • Ma Amaksofobię, jednak raczej słabo rozwiniętą czy coś w tym rodzaju.
    • Możesz zgadywać w jaki sposób umarł jej ojciec.
    • tak, to lęk przed jazdą samochodem.
  • Ta postać nigdy nie powinna się tutaj pojawić.
  • Chodzi do klasy 2-2.
  • Po zabiciu którejkolwiek z jej sióstr zacznie prowadzić śledztwo w sprawie ich zaginięcia.
  • Nagrywa na youtube, aby zarobić trochę pieniędzy.