FANDOM

Usumi Arisava - W opowiadaniu jest dwudziestoletnią uczennicą pierwszego roku, nie wiadomo jednak co dzieje się z nią aktualnie.

WyglądEdytuj

Usumi posiada średniej długości, proste, włosy w kolorze mysim, oraz ciemnozielone oczęta. Jest istotą dosyć wysoką, aczkolwiek nieprzesadnie, ma około 169cm wzrostu. Należy także do istot lekko pulchniejszych, jednak nie jakoś wybitnie bardzo. Posiada duże piersi na co złożyły się i geny, i fakt, że najszczuplejszą istotą na świecie nie jest. Posiada dosyć spory nos. Posiada lekko pomarańczową karnację, jednak nie jest to na jakimś drastycznie dziwnym poziomie.

OsobowośćEdytuj

Persona na ogół dosyć nieśmiała, ale bez przesady, istota o specyficznym lekko humorze, ma dystans do siebie, typ lekkiego żarłoka. Bardzo lubi czekoladę i jest od niej uzależniona, dlatego też bardzo często je batony czekoladowe. Ocenia ludzi po wyglądzie, to fakt, ale nigdy nikogo nie dyskryminuje. Zazdrości innym wielu rzeczy. Bardzo chciałaby mieć długie, czarne włosy. Jest na ogół dosyć przyjazna, ale łatwo panikuje.

HistoriaEdytuj

Historia Usumi nie jest znana, a przynajmniej nie ta przed jej przystąpieniem do akademii. Informacje na temat tego co działo się w akademii można znaleźć tutaj.

UmiejętnościEdytuj

O umiejętnościach Usumi wiadomo tyle, że jest na pewno dosyć słaba fizycznie. Dla ciekawostki mogę dodać, że ma brzydkie pismo, ale za to ładnie rysuje. Umie także bardzo dobrze piec i gotować.

RelacjeEdytuj

Matheo AkurianEdytuj

Współlokator oraz najlepszy przyjaciel Usumi na ziemi. Są ze sobą bardzo zżyci, jednak autorka kategorycznie zabrania shipowania ich, oni po prostu nie są i nie będą parą, koniec tematu.

Christopher EndwerEdytuj

Wychowawca, że tak się wyrażę, klasy Usumi, oraz nauczyciel prowadzący większość ich zajęć. W dalszej części historii częściej ze sobą rozmawiają, a nawet zaczynają się, że tak się wyrażę, kolegować. Czasami wychodzą razem na kawę. Usumi uważa go za przystojnego i swego czasu się w nim zauroczyła, jednak nic poza tym.

Kyogi ErleklinEdytuj

W opowiadaniu jest on przyjacielem Usumi, siedzą obok siebie oraz mieli wspólny projekt. Jest to swego rodzaju przyjaciel Usumi, przestali ze sobą rozmawiać z niewiadomych przyczyn niestety, nikt nie wie dlaczego, ani nic.

Kuro KetsuekiEdytuj

Ich dokładne relacje nie są znane, wpadła na niego w pierwszy dzień zajęć i była z tego powodu bardzo speszona. Wiadomo, że go szanuje.

Ai Sōhōkō Edytuj

Przyjaciółka z pierwszego roku, że tak się wyrażę, dziewczyna ją szanuje oraz lubi, jednak nie jest to nie wiadomo co.

Nikki KitsumiEdytuj

Jedna z współlokatorek Usumi z akademika. Nie przepadają za sobą.

CiekawostkiEdytuj

  • Artykuł robiony troszku na siłę, głównie po to, aby wyjaśnić pewne kwestie.
  • Prawdopodobnie była zakochana w Kyogim.
  • Umarła podczas Wielkiej tragedii w Sentaku Akademi.
  • Autorka ją lubi, ale nigdy jej nie rozwinie.
  • Była prawdopodobnie kiedyś wiceprzewodniczącą rady uczniowskiej.
  • Ten artykuł generuje strasznie dużo linków, a co za tym idzie - więcej krótkich artykułów.
  • Pomimo swoich umiejętności Mark ciągle piecze i gotuje lepiej od niej.
  • Poznała się z Matheo na kursie gotowania.
  • Nie lubi ostrych potraw.
  • Jej ulubionymi kwiatami są chryzantemy.