FANDOM

Matka Natura łka gdy widzi jakiego d*bila stworzyła.

— O swoim bracie

Venrya Fuschsia - Dwudziestoczteroletnia czarownica domeny roślin, najmłodsze dziecko wpływowej rodziny w świecie magii oraz nauczycielka w szkole dla utalentowanych wiedźm im. Sióstr Sanderson zwanej potocznie Magicae Academy. Kiedyś typ osoby agresywnej wobec wszystkich co tylko odważyli się być w jej pobliżu, jednak obecnie stara się panować nad sobą by nie skończyć jak swój brat.

Kwyski Edytuj

Które lubi Edytuj

  • Ven
  • Madame Fuchsia
  • Mamusia (głównie przez rośliny)
  • Kwiatuszek

Których nie lubi Edytuj

  • Chwast
  • Krasnal ogrodowy

Wygląd Edytuj

Venrya to niska dziewczyna nie sięgająca nawet 1,60 wzrostu o bardzo bladej cerze z zarumienionymi policzkami i piegach na twarzy. Włosy dziewczyny są w kolorze brązu i są ścięte tak, że z tyłu są krótsze niż z przodu. Jej oczy mają barwę pistacji, ale przez brak refleksów w nich sprawiają wrażenie bezdusznych w dodatku są gdy je zamyka zdaje się że znikają. Często nosi się w odcieniach brązu, zieleni oraz bieli.

Osobowość Edytuj

Venrya wydaje się być pozytywnie nastawiona do wszystkich, nie warczy od razu na każdego a jest za to o wiele bardziej spokojniejsza jednak nadal nie stała się cierpliwą osobą i gdy widzi jak coś się dłuży i to nie po jej myśli zaczyna na nowo być opryskliwą. Jednak w normalnych momentach wydaje się być dużo przyjaźniejsza, wyluzowana i nawet widząc jak ktoś nieumiejętnie zajmuje się rośliną to zamiast nakrzyczeć poucza tylko i stara się pomóc. Ale to głównie wobec uczniów i swoich znajomych. W dodatku już teraz można zauważyć że dziewczyna ma słabe poczucie humoru i śmieszą ją naprawdę beznadziejne żarty, głównie o roślinach a słysząc sprośne żarciki wpierw się czerwieni by po chwili spróbować udusić tego kto o tym mówił. Nadal jednak trudno zyskać jej zaufanie, a łatwo stracić przez nawet mały błąd.

Kiedyś Edytuj

Młoda przedstawicielka rodu nie wykazuje jakichkolwiek manier, jest wredną i sarkastyczną osobą która nie interesuje się o tym co pomyślą o niej inni, dla niej liczy się tylko zdanie jej przyjaciół którymi są kwiaty oraz rośliny na których pielęgnację przeznacza cały swój czas wolny i traktuje je niczym matka dziecko. A mówiąc o jej relacji z kwiatkami... Venrya na widok ich krzywdy reaguje z agresją i jest gotowa pobić tego kto zerwał chociażby jeden polny kwiat, taka yandere dla kwiatów... Ma w ogóle swoją delikatną stronę, to fakt. Zwykle jednak jej nie pokazuje chcąc odtrącić świadome od siebie innych by móc żyć spokojnie gdyż ludzie, demony, itp. ją irytują.

Zainteresowania Edytuj

Ogrodnictwo Edytuj

Czego by można było się spodziewać po niej? Ven uwielbia spędzać czas w ogrodzie czy w szkolnej szklarni i zajmować się swymi "dziećmi", po godzinach pracy najczęściej właśnie tam można ją znaleźć i jej współpracownice są zmuszone ją siłą z tamtą zabierać czy nawet przenosić w nocy do pokoju, gdy podczas obchodu natkną się na śpiącą Venrye którą otoczyła trawa na coś w rodzaju dziwnego koca.

Literatura Edytuj

Wbrew opiniom że w jej życiu nie ma nic innego po za florystyką, Venrya przepada za czytaniem książek, najlepiej jakiś lekkich by się odstresować po ciężkim dniu i nie musieć myśleć za bardzo.

Malowanie Edytuj

Jedno z nowszych hobby czarownicy, spróbowała tego za pośrednictwem swojej znajomej która widząc jak ta przygląda się jej zaciekawiona dała jej pędzel i ustawiła Ven przed sztalugą. Może nie wychodzi jej to jakoś świetnie, ale uważa to za dobrą zabawę... W momentach kiedy nie irytuje się gdy coś zaczyna się psuć.

Umiejętności Edytuj

  • Zaklinanie flory (manipulacja nią, jej wzrostem)
  • Porozumiewanie się z roślinami
  • Ważenie eliksirów
  • Odczytywanie starożytnych run
  • Gotowanie
  • Czarowanie bez różdżki.

Preferencje Edytuj

Upodobania do Edytuj

  • Zieleni
  • Ekologii
  • Ostrych potraw
  • Wiosny
  • Ptaków
  • Zapachu ogniska
  • Koloru zielonego i brązu

Awersja do Edytuj

  • Weganizmu
  • Kotów
  • Psów
  • Muzyki popowej
  • Anime i mangi
  • Wróżenia z fusów czy też i kart
  • Latania
  • Operacji plastycznych

Biografia skrócona Edytuj

= do rozwinięcia=

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

Dziewczyna pochodzi z bogatej szlachetnej rodziny czarodziei gdzie głową rodu jest jej dziadek, a jego prawą ręką jej ojciec. Z bliskimi ma nijaki kontakt i woli by tak zostało, a swojego o wiele lat starszego brata wręcz nienawidzi za te wszystkie lata cierpienia które od niego zyskała z powodu jego choroby psychicznej.

Kaktus Edytuj

Zabawne, nie? Ale taka prawda, w jej znajomych a raczej bliskich znajduje się kaktus którego nosi cały czas przy sobie, czy to w parku, w szkole, w łazience - on zawsze jest przy niej. Darzy tą roślinę szczególnym uczuciem i tylko on umie wywołać u niej łzy gdyby miał zostać zniszczony.

Pracowniczy i uczniowie szkoły Edytuj

W całej szkole ma przypięta łatkę gburowatej nauczycielki z awersją do otaczających ją osób którą stara się zwalczać, co trochę jej wychodzi z wsparciem koleżanek z pracy i kilku uczennic. Ven jest wśród uczniów nie jest zbytnio lubiana ze względu na to jak jest wymagająca z swego przedmiotu, ale to jak potrafi wytłumaczyć dany temat sprawia że mimo wszystko każdy z jej dziedziny ma zadowalające oceny.

Marine Fluctus Edytuj

Koleżanka z pracy =do rozwinięcia=

Zephyra Anemos Edytuj

Koleżanka z pracy = do rozwinięcia=

Delphine Krystallo Edytuj

Uczennica = do rozwinięcia =

Beatryce Maria Hangwings Edytuj

Jedna z wielu uczennic z jaką ma zajęcia, a którą jednak nie przepada. Może to za to, że celowo ją wyprowadza z równowagi dla własnej rozrywki? A może dlatego, że Beartryce ma skłonności do kanibalizmu i co chwila próbuje kogoś ugotować? Cóż, napewno przez któryś z tych powodów albo z jeszcze innego o którym nikt nie wie.

CytatEdytuj

Zawsze mam opór by stanąć rankiem i iść do szkoły, ale muszę w końcu, to mój obowiązek jako nauczyciela.
Kto tu dowodzi? Muszę wiedzieć, kogo mam ignorować.

Spędzam mnóstwo czasu będąc porywaną, torturowaną, atakowaną, zaklinaną. Nie znaczy, że to lubię.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej nazwisko to łaciński zapis nazwy kwiatu fuksji.
  • Urodziła się 9 stycznia.
    • Jest to także data dnia Ligi Ochrony Przyrody.
  • Odczuwa ból przy niszczeniu roślin.
  • Uwielbia herbatę z miodem i cytryną.
  • Trzeci i czwarty (z czego ten trochę zmodyfikowany) cytat to słowa wypowiedziane przez Dwunastego Doktora z serialu "Doctor Who".
  • Do akademii z Włoch przenosi się za pomocą lustra jakie trzyma u siebie w domu
  • Uczy zielarstwa, w które wchodzi kontrola nad roślinami, wiedza o nich a także i zajmowanie się nimi.
  • Brzydzi się w pewnym stopniu weganizmem, ale to z względu na fakt ze nie umiałaby żyć bez potraw mięsnych.
    • No oraz tym, że weganie jedzą głównie warzywa i owoce. A wiadomo jakie ma do nich podejście.
  • W miejscu jej ran wyrastają małe kwiaty oraz kolce które mocniej ją ranią.
  • Jej ulubiony gatunek muzyki to rock.
  • Jest aseksualna.
    • Dodatkowo kwestia seksu ją obrzydza.
  • Jako jedyna nie była przeciwna pomysłowi, aby i męscy potomkowie czarownic mogli uczęszczać do Magicae Academy.
  • Od trzech lat pali papierosy.
  • Autorka żartuje, że posiada nieślubną córkę z innego uniwersum.
  • Posiada prawo jazdy na motocykl.
  • Gdy się denerwuje zaczyna wydawać dźwięk jakby się dusiła.
  • Od razu w rozmowie przechodzi na "ty" i nie widzi w tym nic złego.
  • Jej ulubiona powieść to "W pustyni i w puszczy".
  • Gdy była mała została pogryziona przez psa stąd jej strach i niechęć do nich.
  • Ma hiszpańskie korzenie.
  • Chciałaby kiedyś zobaczyć jak wygląda taka typowa wigilia, jednak ani w domu ani w szkole nie było jej dane tego doświadczyć.
  • Dała kaktusowi na imię Alex.

Galeria Edytuj