FANDOM

Główne informacjeEdytuj

Wydarzenie odbyło się w 2019 roku w Sentaku Akademi. Ze względu na niezliczoną liczbę ofiar nazwano ją wielką tragedią, która zhańbiła reputację zarówno szkoły, jak i całego drugiego świata. Uważa się, że około 90% populacji szkoły zmarło.

DataEdytuj

Wydarzenie rozpoczęło się w nocy, trzeciego października 2019 roku o godzinie około drugiej w nocy i trwało zaledwie około trzy godziny.

WydarzeniaEdytuj

Wszystko podobno zaczęło się od chodzenia po korytarzu, jednak nikt się tym nie przejął, gdyż uznano to za niesfornego, być może pijanego, ucznia, który po prostu chodzi po korytarzu. Podobno wszystko odbywało się bardzo cicho, zaczęło się od najniższych pięter, a wszystko tak na prawdę rozwinęło się po usłyszeniu z właśnie pierwszego piętra krzyku dziewczyny, która to zmarła na miejscu. Większość uczniów oraz nauczycieli się zbiegła, gdyż kolejne osoby zaczęły dawać znać co się dzieje. Wersje są różne, jednak prawie każdy wspomina o zakapturzonej personie, która stała pośrodku martwych ciał, albo raczej dusz, gdyż jak wiadomo Sentaku Akademi znajduje się w zaświatach. Większość podaje, że była to prawdopodobnie kobieta, ale nikt nie jest do końca pewny. Podobno trzymała w dłoni jakieś wielkie berło zakończone czaszką, co dosyć zdziwiło część osób tam zgromadzonych. Podobno postać zachowała spokój do samego końca i pomimo faktu, że wszyscy ją atakowali ta nawet nie drgnęła. Dopiero po paru minutach zdecydowała się kontratakować. Wszystkie osoby znajdujące się w jej zasięgu nie miały nawet szansy na przeżycie, wystarczyło dotknięcie berłem, aby umrzeć i to bezpowrotnie, duchowo. Pomimo interwencji wszystkich nauczycieli oraz uczniów, nie udało się powstrzymać istoty, która w ostateczności odeszła. Uczniowie jak i kadra nauczycielska, czy też dyrekcja nie mogli długo się po tym pozbierać, od tamtego czasu bardziej zaostrzyli rygor, a ochrona została wzmocniona.

OfiaryEdytuj

Nie jest znana ich dokładna ilość, ani kto dokładnie umarł, informacje są zatajone, uważa się jednak, że umarło około 90% populacji szkoły, a także wiceprzewodnicząca rady uczniowskiej. Duża część kadry nauczycielskiej także ucierpiała, a ze względu na atak wręcz oprawcy wielu zostało równiej poważnie rannych.

OprawcaEdytuj

Nie wiadomo o nim zbytnio wiele. Prawdopodobnie był kobietą, o dosyć przeciętnym wzroście, oraz białych włosach, które wychodziły spod kaptura. Nie wiadomo o postaci niczego więcej. Pojawiła się i zniknęła równie szybko i bezszelestnie.