FANDOM

Wilkołak - jedna z pięciu ras w świecie Prodigium.

Wilkołaki mają swoich przedstawiciele w rządzie. Mają jednak mniej praw niż wampiry.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Postać człowiekaEdytuj

Wilkołaki przypominają zewnętrznie ludzi. Są jednak od nich wyżsi i lepiej zbudowani.

Spora część populacji wilkołaków posiada oczy kolorów - piwnych, brązowych, szarych, a nawet czarnych. Rzadko mają jasne kolory oczów. Mają także ciemne kolory włosów (jasne mają, kiedy je pofarbują).

Postać pół-wilkaEdytuj

Pod postacią pół-wilka, wilkołak posiada wydłużone kły. Pod tą postacią, wilkołaki garbią się. Są też bardziej owłosione. Pół-wilk ma także ostre i długie paznokcie (przypominające pazury).

Postać wilkaEdytuj

Wilkołaki potrafią przemienić się w dużego wilka. Jest on lepiej zbudowany i większy od przeciętnych wilków, dlatego łatwo go odróżnić.

Kolor sierści odpowiada kolorze włosów (nawet jak wilkołak zafarbuje się na blond, a jego naturalnym kolorem będzie czarny - będzie przemieniać się w czarnego wilka).

Zdolności wampirówEdytuj

Wilkołaki posiadają wyostrzony słuch oraz węch. Są także silniejsze od innych ras.

Jak już było wspomnianie, wilkołaki potrafią się przemieniać w pół-wilka oraz wilka. Przemiana w wilka najczęściej zachodzi samowolnie, lecz małe wilkołaki mają problemy z panowaniem nad przemianami. W pół-wilka można się przemieć, kiedy wkurzy się wilkołaka lub podczas pełni. Może to także nastąpić samowolnie, chociaż rzadko.

DietaEdytuj

Wilkołaki mogą żywić się surowym mięsem oraz ludzkim jedzeniem.

Wilkołaki w świecie ProdigiumEdytuj

Postacie Nataniellii do uniwersum/opowiadaniaEdytuj

  • Briok Lupus 

Postacie innych użytkownikówEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Wilkołaki są długowieczne - zaczynają słabnąć po osiągnięciu 500 roku życia. Umierają dopiero po osiągnięciu 700 lub 800 roku życia.
  • Przestają się starzeć po osiągnięciu 50 roku życia.
  • Srebro jest dla nich trujące.
  • Pełnia działa na nich hipnotyzująco - kiedy wyjdą z domu, podczas pełni robią się agresywne oraz przemieniają się w pół-wilki.
  • Jemioła nie robi im krzywdy.